Processor/grafik..................

• Hej
    lad mig gå lige på...........................

Jeg har en Dell computer "Inspiron 1501" Laptop. Jeg ville gerne have at vide om det er muligt at smide en proccesor og nyt grafik kort i, hvis det er tilfælde så vil jeg også gerne have at vide om der er nogle speciel gode processore/grafik kort som kan gøre sig gældene for at kunne klare idag's computerspil.

Tak på forhånd.

• Fjern lige alle de "....." de gør ikke godt for noget.

Og nej du kan ikke skifte grafikkort i en bærbar pc. Processor kan du muligvis skifte, men det vil højest sandsynligt blive noget værre bøvl. Tvivler på det kan svare sig!

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

• Velkommen til Tweak.dk.................................. /ironi

Jeg tvivler på at det kan svare sig, som ayu siger - CPU'en kan måske godt skiftes, men det er besværligt, og det er oftest dyrt.

"There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

• jo måske som Ayu skriver ka processor skiftes, og hvis du vil ka gfx nok os, men så ska du ha fat i Dell US fordi i amerika kan du godt købe Nvidia / ATi Mobile GFX de er bare ik så udbredt i europa.