BSOD efter installation af ram

• Hej. For en måneds tid siden 'renoverede' jeg min computer totalt, og købte da 2gb ram til den (Corsair XMS2, 800MHZ, 2x1024). Jeg købte endvidere et Asus Commando bundkort, og en Corsair 650W PSU. Alting virkede super godt, men jeg besluttede mig hurtigt til at udvide med lidt ekstra hukommelse, så jeg købte i den her uge 2gb ram ekstra af nøjagtig samme type.

Problemet kom så her da jeg skulle montere dem. Jeg satte dem i, men da jeg startede computeren kunne den i BIOS kun finde 3008MB ram. Jeg prøvede at tage en blok ud, og den kunne stadig finde 3008MB. Jeg skiftede herefter den ene nye blok ud med den anden - stadig 3008MB. Nå, men jeg forsøgte så herefter at lade den gå videre med at boote op, og uanset om jeg starter i XP eller Vista (begge 32bit) flasher den en blå skærm og genstarter med det samme.

Hvad kan der dog være galt her? Kan det være strømforsyningen? Eller noget helt tredje?

På forhånd tak!

• der er nogle ting med de corsair ram ,selv om de ser ens ud kan der meget stor forskel på chips
    det man se på ,modelnr hvad revison de corsair har, kan ses på den røde stickers der er på rammen
    man må ikke mixe dualchannell ram dvs samme revision i de 2 tilhørende ramslot og nye i de andre ramslot
    det man kan gøre er opdatere bios brug usbstick eller det hedder memorystick
    download nyeste bios kom det usbstick og når pcen starter brug ezflash det er alt og f2
    og flash bios
    reset cmos ved tage batteriet op og sæt det igen husk tage strøømen fra psu
    hvis det ikke virker, er en anden mulighed ,når det er 4stk ram ,det er at gå i bios
    sæt rammen 667mhz og timning til 5-5-5-18
    og anden ting du kan ikke se mere, end 3008mb på 32bits vista ,så du ha skal vista 64bit
    til sidst skal du downloade memtest + ver 3.2 og test rammen i en time

mb :gigabyte ga-ex38-dq6
    cpu: conroe e8400
    hd:sata/usb 3.7 terabyte 12 harddiske
    gfx: 4850
    ram: corsair 4gb ddr2 6400
    dvdbrænder pioneer 215bk
    psu:pcpower and cooling 750watts

Rettet 2 gange, sidst af doittt ().