Nyt bundkort men hvilket

• Havde heller ikke tænkt mig at det skule være lige nu at jeg skal have mig et nyt board. Nu skal getmore jo lige have lov til at svare tilbage, hvis de så ikke kan tage bundkortet så må jeg have fat i asus og finde ud af om de gang hjælpe mig :D

• Min anbefaling:
    http://www.edbpriser.dk/Produc…132&searchArea=&Soegeord=
    Men jeg er jo også lidt af en Gigabyte freak. Har altid været glad for de boards. Den blå farve på pcb kan man diskutere men hvis ikke du har vindue i siden af kabi kan de jo være flintrende ligegyldigt. :D

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

Rettet en gang, sidst af Baloo ().

Oprindeligt indlæg af baloo
    Min anbefaling:
    http://www.edbpriser.dk/Produc…132&searchArea=&Soegeord=
    Men jeg er jo også lidt af en Gigabyte freak. Har altid været glad for de boards. Den blå farve på pcb kan man diskutere men hvis ikke du har vindue i siden af kabi kan de jo være flintrende ligegyldigt. :D

Der er vindue i det nye TJ07 kabinet men er ligeglad med farven på boardet bare det virker som det skal.
    Sad forresten lige og legede med det gamle bundkort og tog tilfældigvis lige cpu ud af boardet og kunne så at der var to af de pinde der nede som havde en mørkere farve ind de andre :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha

Der er vindue i det nye TJ07 kabinet men er ligeglad med farven på boardet bare det virker som det skal.
    Sad forresten lige og legede med det gamle bundkort og tog tilfældigvis lige cpu ud af boardet og kunne så at der var to af de pinde der nede som havde en mørkere farve ind de andre :crazyeyes:

Ja så er det nok færdigt. :boxed:
    Træls du ikke har en kvitt så var det bare tilbage til Getlort med det. :))

Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    Windows 7 Ultimate

Ja så er det nok færdigt. :boxed:
    Træls du ikke har en kvitt så var det bare tilbage til Getlort med det. :))

Ja nu må jeg se om de gider at tage imod det.
    Det er ellers det bedste board jeg har haft til dato. Men det kan jo være at jeg går hen og bliver rigtig glad for det gigabyte :D

• Nu har jeg lige modtaget en mail fra getmore og den fik jeg da ingenting ud af intet svar på noget som helst :crazyeyes:
    Hvis man læser den kort fattet står der at man skal sende pakken der hen til den adresse med postdanmark også står der ikke mere alt det andet er bare noget de har kopi pastet fra deres support regler og det kan jeg ikke bruge til en skid.
    Men så må jeg få fat i asus og se om de vil noget.

Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Nu har jeg lige modtaget en mail fra getmore og den fik jeg da ingenting ud af intet svar på noget som helst :crazyeyes:
    Hvis man læser den kort fattet står der at man skal sende pakken der hen til den adresse med postdanmark også står der ikke mere alt det andet er bare noget de har kopi pastet fra deres support regler og det kan jeg ikke bruge til en skid.
    Men så må jeg få fat i asus og se om de vil noget.

Typisk Getmore. Jeg er bare bange for det er en dead end med Asus. De er vist lidt tunge med RMA fra private desværre. Men good luck Mads. :9xo

Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    Windows 7 Ultimate

Typisk Getmore. Jeg er bare bange for det er en dead end med Asus. De er vist lidt tunge med RMA fra private desværre. Men good luck Mads. :9xo

Hvis man ikke kan fremvise en faktura, så er det virkelig ikke mange shops som vil lave en rma på et bundkort.
    Rasmus_yamaha kan du ikke prøve at presse ham du købte bundkortet af lidt mere, man får jo faktura'en pr. mail, så hvis han bare har lidt orden på sine emails så burde han godt kunne finde den med en lille søgning.

Oprindeligt indlæg af Cyclups

Hvis man ikke kan fremvise en faktura, så er det virkelig ikke mange shops som vil lave en rma på et bundkort.
    Rasmus_yamaha kan du ikke prøve at presse ham du købte bundkortet af lidt mere, man får jo faktura'en pr. mail, så hvis han bare har lidt orden på sine emails så burde han godt kunne finde den med en lille søgning.

Skal da prøve men ellers sender jeg lige en mail til asus :D