Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 40.

15.03.2015, 22:40

Forfatter: DeepzOne

jeg er lidt forelsket i en skærm, er der grund til det?

Jeg har netop lige købt denne skærm i fredags, da jeg også længe har været forelsket i den. Pt. har jeg kun et GTX670 kort, som kører skærmen i 2560 x 1440 i 144 hz, men venter på der kommer en god pris på 2 stk. GTX970 kort. Ham jeg købte skærmen af, kørte med et enkelt MSI970 kort, og det kørte flydende bare i HIGH i COD og BF4. Tror man skal op i 2 kort, hvis alt skal være ULTRA. Men skærmen er super lækker :-)

24.01.2011, 23:07

Hjælp til valg af mini bærbar

Hej. Jeg står og skal købe mig en mini pc, som skal bruges til skolebrug. Har følgende krav til den: - trådløst netkort - max skærm str.: 13" - max vægt: 2 kg. - max pris: 5000 kr. Har kigget på følgende, men da jeg ikke har kendskab til disse små computere, håber jeg lidt, at kunne få noget hjælp fra nogen herinde.. Link: http://www.pcworld.dk/art/11396?page=2 På forhånd tak. //Deepz

28.12.2009, 12:43

SV: SV: Søger billig server pc

Ja. Altså, ved ikke om jeg forstår spørgsmålet korrekt. Men den skal bare køre fejlfrit, og være forholdvis hurtig når man bruger den på nettet. Harddisken behøver såmænd ikke være særlig stor, i det det eneste der skal lægge på den, er nogle billeder evt., som kunne køre som pauseskærm. Da skærmen skal være indbygget i væggen, får jeg heller ikke brug for at der skal være musik på den..selvom det kunne være dejligt.

28.12.2009, 10:22

Søger billig server pc

Hej, Jeg står og skal bruge en mindre server pc. Krav til den: - Den skal være billig i drift, da den skal være tændt 24/7, året rundt. - Hertil skal den bare køre et lille javaprogram året rundt, samt at man skal kunne bruge internettet på den også, hvilket gerne må virke nogenlunde hurtig. Den skal kobles til en touch-skærm, da det skal bruges til noget IHC. Er der nogen der har nogle forslag?? Prismæssig skal være så billigt som muligt, da den kun skal bruges til meget lidt. Computeren skal s...

06.07.2009, 21:57

Hjælp til opgradering af pc..

Strømforsyning er på 520 W. Har 3 hdd'er i den og et dvd-drev. Havde ellers kigget lidt på følgende ting, ud fra hvad jeg har fået afvide af en ven og ellers har læst mig til.. men som sagt. Det er kun endnu et alternativ. Jeg er dog mest tilhænger af Intel i så fald. Og mit bundkort understøtter Core 2 Duo extreme osv.. Skal have bestilt delene imorgen, da jeg skal bruge det i weekenden... men er stadig ret forvirret omkring mit køb.. CPU: AMD PHENOM II x3 720, 3x2.8GHZ, BLACK EDITION Pris: 996...

05.07.2009, 16:53

Hjælp til opgradering af pc..

Hej. Jeg står og skal have opgraderet en pc, som pt. har følgende data: Bundkort: Asus P5LD2 Grafikkort: GeForce 7950 GT 512 MB Ram: 2x2 GB Kingston 667 MHz CPU: Intel Core 2 Duo 1.6 GHz (tror jeg det er) Jeg har kun 3000 kr. til rådighed til opgraderingen, så håber I kan hjælpe mig med Hvad jeg skal købe, for at kunne køre nogle nyere spil. (F.eks. GTA IV o.lign.) På forhånd tak.. //DeepzOne

11.02.2009, 15:20

COD 4! Fejl med indlæsn. af savedgames eft formatering!

Jeg har lige formateret og cod 4 er så blevet installeret igen. Jeg har derfor til en start lagt min gemte "players mappe" ind i det nye spil, hvor jeg så også kunne finde min profil. Det er så her problemet opstår, da følgende fejl dukker op: " An error occurred while reading the stats data. Your stats have been reset. " Jeg har efterfølgende været inde i "options" på profilen og sætte min cdkey ind, da har læst mig frem til det nok kunne være problemet.. men heller ikke dette hjalp. Har prøvet...

11.02.2009, 15:11

COD 4! Fejl med indlæsn. af savedgames eft formatering!

Jeg har lige formateret og cod 4 er så blevet installeret igen. Jeg har derfor til en start lagt min gemte "players mappe" ind i det nye spil, hvor jeg så også kunne finde min profil. Det er så her problemet opstår, da følgende fejl dukker op: " An error occurred while reading the stats data. Your stats have been reset. " Jeg har efterfølgende været inde i "options" på profilen og sætte min cdkey ind, da har læst mig frem til det nok kunne være problemet.. men heller ikke dette hjalp. Har prøvet...

02.01.2008, 11:19

Hjælp til bundkort til denne nye gamer pc..

Okay.. Har fået anbafalet delene af en ven, der har dette system. Skal bare have bestilt delene idag..he.. Men har du link evt. til de dele? Men ja, kunne godt tænke mig den ikke larmede for meget, men også at den køler mest muligt jo. Men budgettet er mindre end planlagt, så har flere penge til at bruge for..

02.01.2008, 11:10

Hjælp til bundkort til denne nye gamer pc..

Hej.. nu har jeg fået samlet mig et setup.. dog er jeg i tvivl om bundkortet, da jeg godt kunne tænke mig et hvor der er mulighed for SLI.. er der nogen der kan hjælpe med det? Yderligere krav til bundkortet er at jeg kun bruger Sata disk, drev mm. da jeg har fået nok af ide.. så dem må der selvf. gerne være nogle slots af.. - >> Compen skal Ikke overclockes << bundkort: Gigabyte P35 DS3 (Socket775) 769,- http://www.mm-vision.dk/default.asp?acti&hellip;00832&gruppe=mb CPU: Intel Core 2 Quad Q660...

25.12.2007, 23:28

Ny computer. Kun til Gaming.

Nu har jeg bikset noget sammen, men er stadig lidt i tvivl om gfx er det rette og lige så med rammene.. Om de er hurtige nok.. Ville gerne have nogle ram som ikke liiiige skal udskiftes med det samme. Havde tænkt lidt på nogle pc9600 som kører 1200 mhz, men hvormeget betyder det? Eller kan det betale sig at købe 2 gb ddr3 ram som er endnu hurtigere? bundkort: Gigabyte P35 DS3 (Socket775) 769,- http://www.mm-vision.dk/default.asp?acti&hellip;00832&gruppe=mb CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 8MB 4x2,40...

15.12.2007, 21:08

Har en Samsung 19" SyncMaster 930BF... og så en Sony Trinitron 21" , hvor den sidste skærm nok bliver brugt mest til spil, da jeg synes det det er den bedste gamerskærm jeg har prøvet

15.12.2007, 19:34

Hov.. Glemte lige at skrive at den Ikke skal overclockes..

15.12.2007, 19:29

Hej. Så vil jeg bede om lidt hjælp til at bygge en PC til gaming, op til mig.. Jeg har ca. 9000 kr. til rådighed.. Helst ikke mere Den skal udelukkende bruges til Spil. Jeg har skærm, keyboard & mus & kabinet. Kunne godt tænke mig et bundkort, hvor der er mange sata udgange, da jeg ikke gider ide diske osv.. Resten må være op til Jer eksperter indenfor hardwaren. På forhånd tak.

23.11.2007, 19:35

Valg af gamer fladskærm

Står og skal have mig en fladskærm, som skal bruges til de nyeste spil. Har ca. 2000 kr. til rådighed, så kunne godt bruge lidt hjælp til at finde den bedste gamerskærm til denne pris. Har selv lige kigget på en som ALDI fra på onsdag har på tilbud til 1600 kr. 19" Aktiv WXGA TFT Widescreen monitor - MEDION MD 30159 - Maksimal opløsning 1440 x 900 - Synlig skærm diagonal 48,2 cm - Synsvinkel horisontal/vertikal typ. (CR>5): 150/135 - Contrast typ.= 700:1 - Lysstyrke typ.=300cd/m2 - Reaktionstid ...

23.10.2007, 16:52

Søger sider med færdigbygget gamer comp.?

havde tænkt mig lidt på denne her computer inde på topdata.. http://topdata.dk/product.asp?product=4381&sub=260&page=1 og så opgrader rammene fra 2GB kingston PC5400 DDR667 ram til 2 GB Corsair PC6400 DDR800 ram.. for 200 kr. mere. Så prisen bliver omkring 6000 kr. i alt for denne pc. Er det pengene værd så, og den bedste løsning jeg lige kommer på en Gamer pc til 5-6000 kr?

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.
MEST LÆSTE
MEST KOMMENTEREDE