Søg i resultater

Søg i resultater 41-60 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

31.07.2019, 21:40

Forfatter: HerrMansen

Råd om Macbook Air

Jeg kan personligt slet ikke forsvare Apples laptops længere. Uanset hvordan man har det med prisen eller de forældede specifikationer, er det simpelthen for ringe at man ikke kan reparere på dem ordentligt, når uheldet er ude. Jeg ville personligt hellere gå efter noget ala. en Ideapad 320 og så gå op på SSD pladsen og en nyere processor. (Og så hader skoler dig for at have en Mac. Du er låst ude af alt der ikke hedder Office pakken - og Access er helt udelukket uden at køre Windows.

30.07.2019, 17:03

Kommentarer til "CPU Guide 2019 - Hvad er vigtigt at huske?"

Vores hamstre er i fuld gang med at få kørt forumet over i 2019, og der mangler en del her og der. Hellere et stort ryk, end en masse småfiks. Men jeg bringer lige den med forum videre.

10.07.2019, 10:01

Skifter/opgraderer du til Ryzen 3000?

Ikke til min primære rig. Der er intet fra AMD's lineup der giver mening, ift. min deliddede 8700K, da jeg alligevel kun gamer på min PC. Og så er det lidt mere arbejde at skifte bundkort og CPU når man har loop

25.06.2019, 15:18

Delid af 7700K i eller omkring Aarhus

Ikke lige lokalt, men Delid ovre i søborg har delidded flere af Tweak's CPU'er til 12 tal.

20.06.2019, 16:19

Retrocomputere Del 3.1: Amigaen får fart på!

Spændende information. Kan knap nok huske Amiga selv. Det var primært Dune, Pirates of specielt Super Frog Der blev spillet på en bekendt's Amiga 500? da jeg var en lille purk.

19.06.2019, 09:45

2066 socket bundkort men hvilken til ny computer

Man kan jo spørge - Hvorfor 2066? Hvad skal maskinen helt præcist bruges til? For Entusiast platformene giver f.eks. ikke just det bedste pris/ydelse i spil.

18.06.2019, 09:44

Værdi af ASUS NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB

Det er meget individuelt om du har original indpakning til kortet. Nogle købere er mere kritiske end andre - Det kan være nemmere at sende kortet, hvis man har indpakningen, da du får de rigtige skumholdere der passer til kortet. Ift. forsendelse der har jeg personligt brugt Gul og Gratis' pakkeservice i flere år uden problemer. Jeg vælger typisk den billigste GLS løsning som pakke til det jeg sender (typisk en 50'er deromkring per pakke, hvilket køber får lov at betale for) Og sidst men ikke mi...

18.06.2019, 09:38

Retrocomputere Del 3.1: Amigaen får fart på!

Spændende indhold To hurtige, nysgerrige spørgsmål. Kan den forstærkede processor give problemer i ældre spil og programmer, på samme måde som man kender det fra DOS maskiner? Hvor mange spil var kodet til CPU'ens hastighed direkte, og ikke til en internt clock? Hvordan gør du brug af den ekstra diskplads? Er den store partition direkte brugbar af Amiga'en, eller er den til at mounte diskbilleder vha. et program eller lign?

11.06.2019, 16:18

RAM "over-clock'ing"

Du har helt ret - XMP er en profil eller formular fra producentens side der sætter de korrekte indstillinger i BIOS til RAM for at de kører den hastighed de er solgt med. Mén - Det er ikke altid at det overclock (som XMP også er som Intel og AMD ser det) er helt stabilt, og man kan på nogle bundkort/CPU have problemer med at køre XMP

02.06.2019, 11:26

Lyd i spil

To mulige. Du har måske en realtyk lydchip på bundkortet - Der er ofte irritationer med at den prøver at overkontrollere ens lydenheder (kan slåes fra i dens kontrolpanel). Ift. at lyd fader ud.... er det mens at der er voice chat? Kunne være Windows lydenhed's indstillinger der skruer ned for lyd mens Mic er aktiv og lign.

31.05.2019, 19:58

Retrocomputere Del 3: Amiga

Mange år siden jeg har spillet på en ægte Amiga - Men jeg har godt nok brugt mange timer i Amiga emulators over årene

29.05.2019, 14:44

K: Ps3

Jeg har faktisk en PS3 hvor det optiske drev vistnok er gået dødt. Har kun lige kort brugt den med harddisk for at spille lidt EVE. Men... selve skallen til konsollen har det ikke super godt. Mener at toppen er gået løs. Du kan eventuelt komme forbi og se den, hvis du er nær Aalborg?

25.05.2019, 09:33

stand-offs og powerswitch

Citeret fra "kaizer" I gamle dage kunne man sætte en BIOS til at "vække" PC'en ved et tryk feks. på space knappen. Ved ikke lige om det kan lade sig gøre hvis du påtænker at bruge ledningsfri tastatur. Den er skam i bedste live endnu på rigtige mange bundkort - Mange hader den faktisk, da det også betyder at f.eks. RGB lys i tastatur og mus bliver ved med at køre mens PC'en er off

24.05.2019, 08:39

stand-offs og powerswitch

Jeg kender ikke lige det danske ord, men du skal bore og "tappe" hullerne, for at kunne skrue en standoff i en metalplade. Powerknapper kan sagtens erhverves uden behov for lodning, hvor de korrekte ledninger er lavet til en standard ATX PC.

23.05.2019, 16:13

Sælger min gaming pc

Du mangler lidt information. Kan næsten gå ud fra du har copy pastet fra et program. F.eks. mangler CPU'en's modelnr. Prøv eventuelt at hente programmet Speccy og tag et screenshot af det.

20.05.2019, 10:27

Nostalgisk board m. E8500

Hoooold da op det vækker minder. Kan huske jeg brugte en mindre formue på en E8400 og et 4850 grafikkort for at få bedre ydelse i WoW: Burning Crusader. Forinden kunne man nyde sådanne oplevelser som "under 1 FPS i raid battles" og "Din grafik er så lav, at du ikke kan se hvad der dræber dig".

19.05.2019, 10:47

Opgradering af PC fra 2014

Citeret fra "Devinum" Se lige på et amd Vega 56. Det performer lige så godt som de førnævnte grafikkort, og slår også 1070 i flere spil. Og så koster et nyt kun 2500 Eller alternativt et 1660TI, som gør det samme med lavere strømforbrug.

17.05.2019, 19:36

Opgradering af PC fra 2014

Citeret fra "Kim Daggerthuggert" Du kunne også se dig om efter et z87/z97 bundkort, og så overclocke den cpu du har anskaffet dig De er ikke så nemme at finde længere desværre.

13.05.2019, 13:32

Corsair H55 fanspeed / støj

Du skulle være i stand til at justere RPM på både blæser og pumpe i BIOS - Hvis det ikke er muligt, så vil en ny blæser næppe hjælpe på lige netop dette. En fan controller derimod er aldrig en dårlig ide

11.05.2019, 11:24

240mm radiator i midi-tower?

Som Kenneth lidt er inde på, så får man lidt hvad man betaler for - Men mere korrekt i dit tilfælde er det nok at sige, at kabinettet simpelthen kom på markedet før at (AIO) radiatore var et fokuspunkt på markedet. Rigtig mange kabinetter understøtter i dag som minimum en 240mm i fronten uden noget behov for modifikation.

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.
MEST LÆSTE
MEST KOMMENTEREDE