Matrix - Revolutions

  • Vil bare høre om hvad i synes om Matrix Revolutions, altså hvis nogen allerede har set den???


    Eller er der nogen som skal ind og se den???


    Skal selv se den på fredag... :))

  • Var inde og se den igår i Cinmaxx og vil sige at den er nice nok :)
    Nu når du ikke har set den vil jeg naturligvis ikke sige noget om filmen. Andet end at den er meget cool

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Jeg så den i den lokale bio igår (self med THX lyd og hele pivtøjet :D ) - og ja, jeg synes den er god. Dog har hverken 2eren eller 3eren vækket det samme i mig som 1eren gjorde.


    Husk folkens - INGEN spoilers ;)

  • Quote

    Originally posted by dkwolf
    Var inde og se den igår i Cinmaxx og vil sige at den er nice nok :)
    Nu når du ikke har set den vil jeg naturligvis ikke sige noget om filmen. Andet end at den er meget cool



    Okay.... jeg gælder mig også rigtig meget til at se den :))

  • [quote]Originally posted by DarkhorZe
    Dog har hverken 2eren eller 3eren vækket det samme i mig som 1eren gjorde.[quote]



    Okay 8o ..... hvorfor ikke, hvis jeg må spørge ;) ??

  • Synes den er rigtig fed :D Glæder mig allerede til den kommer på dvd.. Den er anderledes end de første 2 .. mere siger jeg ik.. :)

  • Quote

    Originally posted by Pedro
    [quote]Originally posted by DarkhorZe
    Dog har hverken 2eren eller 3eren vækket det samme i mig som 1eren gjorde.[quote]



    Okay 8o ..... hvorfor ikke, hvis jeg må spørge ;) ??


    Jeg var slet ikke så amazed over 2eren og 3eren som med 1eren :) Men siger slet ikke de er skod. Synes ret godt om 3eren ;)


    OriGiN : Anderledes på en god eller dårlig måde?

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe


    Jeg var slet ikke så amazed over 2eren og 3eren som med 1eren :) Men siger slet ikke de er skod. Synes ret godt om 3eren ;)


    OriGiN : Anderledes på en god eller dårlig måde?


    På en god måde :) der er ikke så meget action i starten, som i 2'eren f.eks.. minder lidt om 1''eren

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Skal se den i aften i dk's eneste rigtige bio => Imperial :D


    Glæder mig meget ;)


    hehe enig der :) men der var ikke flere ledige pladser til i går da jeg skulle bestille - så er Cinemaxx bif 1 ok

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Fat nu, han sagde INGEN spoilers!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Var inde og sae den igår.


    Og synes helt klart at den er lækker ligesom de to andre også var...



    Men jeg synes også at toeren er den bedste. Men når jeg for set 3 eren ligeså mange gange som jeg har set toeren, kan det da være det ændre sig....

  • Jamen, jeg skal se den her om 1 go' time. Så ja jeg kan da sige jeg elsker fuldstændig hele "MAtrix Historien", at en mand kan ændre og styre verdenen og "neo = one" og JA FFS. Og i 2'eren bliver der sat stor tvivl om deres virkelige verden virkelig er den virkelig verden og "The Oracle" bliver sat som en fusker, jamen FFS jeg elsker det fucking univers..!!! :evil: :evil: :evil: Jeg både 1'eren og 2'eren på DVD... elsker det fandme.,.!

  • Var til marathon fra kl. 09.30 i går morges, og så verden synkron premiere kl. 15 på Revolutions i Imperial. God damn en stemning... never experienced anything like it, but god damn it... den film. De kunne godt have brugt et år eller længere på et omskrive manuskriptet, og evt. finde andre skuespillere. Jeg synes personligt det nye orakel er en elendig skuespiller - i hvert fald dårlig i den rolle.


    Jeg sad lidt med den samme tomme fornemmelse, som da jeg gik fra Imperial efter at have set T3... skuffet... svært at beskrive. Vidste ikke rigtigt hvor jeg skulle vende og dreje hen... gør jeg stadig ikke. Kan være det hjælper, når jeg ser den igen.

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    håber det var ironisk ment ;)


    Du får ét gæt.









    :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Alaza
    Var til marathon fra kl. 09.30 i går morges, og så verden synkron premiere kl. 15 på Revolutions i Imperial. God damn en stemning... never experienced anything like it, but god damn it... den film. De kunne godt have brugt et år eller længere på et omskrive manuskriptet, og evt. finde andre skuespillere. Jeg synes personligt det nye orakel er en elendig skuespiller - i hvert fald dårlig i den rolle.


    Jeg sad lidt med den samme tomme fornemmelse, som da jeg gik fra Imperial efter at have set T3... skuffet... svært at beskrive. Vidste ikke rigtigt hvor jeg skulle vende og dreje hen... gør jeg stadig ikke. Kan være det hjælper, når jeg ser den igen.


    Fuldstændig enig - er lige kommet fra Imperial og er lidt skidt til mode.


    For meget "Vi skal lave store prangende scener" og for lidt af de fede matrix fights og den spænding når de bliver jagtet af Agent Smith og co. :]


    Er lidt skuffet :(