Slipknot: Hvad er bedst

  • Jeg har lige været nede hos en ven, som havde lånt et slipknot album. Det lyder da lidt fedt :D


    Kan godt lide Wait and Bleed, måske fordi han synger i stedet for at skrige hele tiden, og Spit it Out..


    Hvad er ellers det bedste? Jeg ved at Origin og Engel hører Slipknot.. Så plz, skriv lige hvad der er godt? :D

  • Ka høre du har fået fat i deres andet album.. Selftitled :) Eyeless, surfacing, liberate, (SIC) og mange andre.. synes selv hele deres album er ret fedt :) Men hvorfor, alle dem der hører slipknot for første gang, hører altid Wait and Bleed eller Spit it Out .. det er hvergang :)


    Men jeg forslår du også for fat i Iowa :) det er deres fedeste album til dato :D sange som People=Shit, Disasterpiece, My Plague, The Heretic Anthem, Left Behind og New Abortion :) Utrolig fedt album :D

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    Ka høre du har fået fat i deres andet album.. Selftitled :) Eyeless, surfacing, liberate, (SIC) og mange andre.. synes selv hele deres album er ret fedt :) Men hvorfor, alle dem der hører slipknot for første gang, hører altid Wait and Bleed eller Spit it Out .. det er hvergang :)


    Men jeg forslår du også for fat i Iowa :) det er deres fedeste album til dato :D sange som People=Shit, Disasterpiece, My Plague, The Heretic Anthem, Left Behind og New Abortion :) Utrolig fedt album :D


    Fedt Album var til koncert med dem i kbh :D


    det var den fedeste koncert 8)

  • Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk


    Fedt Album var til koncert med dem i kbh :D


    det var den fedeste koncert 8)


    ;( behøvede du lige sige det :( jeg vil så gerne til koncert med dem...

  • Er lidt i samme retning som Atomic..


    Jeg har ikke hørt andre sange fra Slipnot eller Korn, end dem man ser i MTV/BOOGIE.. Men syntes personlig at det er pisse fucking irriterende vis man ikke kan hører hvad sangeren/sangerne siger da teksten jo er det vigtigste i en sang (Techno suXX0r...


    Og nu er det lige sådan, at det er ikke lige sådan at låne SlipNot eller Korn på det lokale biblotek :] ...


    Men ja, vis i kunne skrive/anbefale nogle sange, hvor self. sangen er go' og man kan hører hvad sangeren siger.. så skriv dem ! ;)

  • Jeg ved ikke hva der er med jeres ører... Som om jeres høreapperat er gået i stykker eller noget.. Man kan sagtens høre hva Corey synger.. No problem der.. men de sange som jeg har nævnt noobie er de fedeste :) i purity kan man sagtens høre hva han synger.. også i Surfacing..

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    ja hvis man har læst teksten eller fatter jungle råb.... syntes han skulle holde sig til tunes som "bother"...


    Det kan så diskuteres. Jeg er med Ori her. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Todi
    Slipnot skal varme op for Metallica til sommer, siger rygtet 8o. Det er så ikke lige min musiksmag ;)


    det siger rygtet ik... det er fastlagt.. og der kommer måske et 3 band også ... der går rygter om at det er System of a Down eller Godsmack... håber selv på det er System of a Down

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    det siger rygtet ik... det er fastlagt.. og der kommer måske et 3 band også ... der går rygter om at det er System of a Down eller Godsmack... håber selv på det er System of a Down


    Nu var jeg ikke helt sikker på jeg havde hørt rigtigt, så jeg valgte at kalde det et rygte ;)

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    det siger rygtet ik... det er fastlagt.. og der kommer måske et 3 band også ... der går rygter om at det er System of a Down eller Godsmack... håber selv på det er System of a Down


    W00T.. Godsmack.. aaahhh :D
    Godsmack - i stand alone , endnu en lækker sang! ;)