E.S Posthumus (Anbefaling til film elsker)

  • Ingen af jer kender nok navnet eller gruppen. Men jeg lover jer, i har alle set mindst en trailer hvor deres musik er involveret. Kender i det når i ser en eller anden trailer til en actionfilm og der i slutningen kommer et rigtig godt styk musik med kor og orkester og alt mulig pang? Det er det musik jeg snakker om.


    Hvis nogen af jer film elsker derude ikke kender til gruppen synes jeg i skal tjekke det ud. Jeg er selv lidt af en film entusiask(mulig typo) og elsker det her musik, det er både afslappende og opløftende.


    I kan høre klips fra alle deres sange på deres hjemmeside: http://www.esposthumus.com/


    Det første nummer som hedder Naia kender i nok fra tv-serien Cold Case for eksempel.


    De har udgivet et album i 2001 der hedder Unearthed, alle numre på det nummer er pragtfuldt!


    De har lige udgivet en dobbeltdisk album ved navn Cartographer, hvor første CD er vokalfyldt melodiske numre og anden CD er lig deres tidliger album Unearthed.


    Som sagt, er det her en anbefaling til alle film entusiasker der elsker trailer/cinematisk musik. Tjek det ud, det er det hele værd!

  • Jeg er lidt i tvivl om hvorfor dette egner sig specielt til filmelskere. Jeg ser mig da personligt som en rimelig stor filmentusiast, men i min verden hænger musik og film på ingen måde sammen og jeg fandt ikke det omtalte band specielt tiltalende.

  • Jeg havde bare den opfattelse af folk der godt kunne lide trailers og film(evt. entusiast), evt. godt ville søge videre på musikken der bliver spillet i baggrunden af trailers osv.

  • Det er faktisk ret coolt, men også en hel del af det jeg ikke bryder mig om. :D

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!