Hvilken film sidder i og ser lige nu???

  • Sig mig hvorfor har du nu ikke smidt denne tråd i Film og Musik når vi endelig har fået et forum til det ? :P


    Anyway - Vil nok glo Bad Boys iaften - har ikke fået taget mig sammen til at se 1eren endnu. Og det var jo nok en smart idé før man skulle se 2eren ;)

  • Lige nu er nok så meget sagt, men var i Imperial og se Kill Bill i går aftes, og gud fader hvor var den dog elendig... det må nok være en top3 af de mest elendige film, jeg nogensinde har set, og så brugte jeg 85 kr. på den - katastrofalt, men så var det godt de viste Runaway Jury som premiere suprise en halv time efter, og om den har jeg ikke meget negativt at sige.

  • Quote

    Originally posted by Daniel | Oc-central.dk
    Skal til at se Scarface.. :D Så lige SW Episode I her i morges.


    Scarface... Feeeed film. Tror det er netop den, Vice City er bygget over. Bare tjek strandpromenaden. Det ligner 100%. Natklubben, musikken, det hele.

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe
    Sig mig hvorfor har du nu ikke smidt denne tråd i Film og Musik når vi endelig har fået et forum til det ? :P


    Anyway - Vil nok glo Bad Boys iaften - har ikke fået taget mig sammen til at se 1eren endnu. Og det var jo nok en smart idé før man skulle se 2eren ;)


    DOH me so træt me love you long time....Øhhhh :))
    Det jeg ville sige er at jeg helt havde glemt det med det nye forum

  • har set, The Client, Old School, Bulletproof Monk, Phonebooth, Stealing Harvard og The Majestic i den her weekend :) og i aften ska jeg se flere film sammen med nogen veninder ;)

  • Quote

    Originally posted by Alaza
    Lige nu er nok så meget sagt, men var i Imperial og se Kill Bill i går aftes, og gud fader hvor var den dog elendig... det må nok være en top3 af de mest elendige film, jeg nogensinde har set, og så brugte jeg 85 kr. på den - katastrofalt, men så var det godt de viste Runaway Jury som premiere suprise en halv time efter, og om den har jeg ikke meget negativt at sige.


    Heh. Jeg var også inde og se Runaway Jury til premiere surprise, vi sad ellers og var helt nervøse for at det var den der sø-film med russel crow :S Den ser fandme nedern ud. Nåh men det var det jo ikke, og runaway jury var en fed film synes jeg :D

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    har set, The Client, Old School, Bulletproof Monk, Phonebooth, Stealing Harvard og The Majestic i den her weekend :) og i aften ska jeg se flere film sammen med nogen veninder ;)


    Hold da helt kæft mand. Du ser flere film på en weekend end jeg ser på en måned.....
    Sikkert fint nok, men jeg har jo også lige et par unger der skal ses til osv. 8)
    Men konen og jeg så lige A Bronx Thale i lørdags og den var ret fed....

  • Quote

    Originally posted by Bauner


    Hold da helt kæft mand. Du ser flere film på en weekend end jeg ser på en måned.....
    Sikkert fint nok, men jeg har jo også lige et par unger der skal ses til osv. 8)
    Men konen og jeg så lige A Bronx Thale i lørdags og den var ret fed....


    Den er også super-fed :D

  • Quote

    Originally posted by Bauner


    Hold da helt kæft mand. Du ser flere film på en weekend end jeg ser på en måned.....
    Sikkert fint nok, men jeg har jo også lige et par unger der skal ses til osv. 8)
    Men konen og jeg så lige A Bronx Thale i lørdags og den var ret fed....


    hehe :D Film er mit liv :P Nej det var fordi om lørdagen var det store stener dag :) Mig og en ven havde været i byen, så vi sad bare og så hele film hele dagen ..

  • Sidder ikke og ser nogen film lige nu, men tror jeg vil se The Contract i aften hvis jeg har tid tilovers efter lektier :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Daniel | Oc-central.dk
    Basic med Travolta og Sam Jackson... Det skal nok blive fed..


    Den er genial! :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP