Jokeren - Alpha Han

  • heeey..


    nogen der har hørt hans cd?..
    hvis i har vil i så komme med jeres mening om den.. vil lige høre om den er noget værd at købe, inde jeg vil overveje det.. Har kun hørt en af hans sange nemlig sulten og den er fed.. kører han i samme stil på cd'en?..

  • Af dansk hiphop at være er det ganske ok !


    Gider generelt ikke høre for længe på det, men hvis humøret er til det, er han et ok valg.


    Btw -> Fedeste nummer på skiven er "Kvinde din" ;)

  • okay.. hørte lige et nummer ved en af mine venner i går... den hed Havnen eller sådan noget.. den er fandme også feeeed

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe
    Jeg synes han er for dum at høre på - for mig er han Danmarks svar på P Diddy.


    Kan bedre li rigtig undergrundsrap - F.I.P.G.C !


    Det er min mening - flame on ;)


    ja undergrundsrap er også fedt, men man skal ikk høre det hele i samme stil hele tiden..

  • Synes nogen af de nye rappere som 50 cent, er nogen pop smarte idioter, der står og synger i bar overkrop omgivet af kællinger, som tror de er så lækre....


    de eneste rigtige rappere er Dr. Dre og Snoopy Dogg

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Enig ;)


    tja og så måske lige RunDMC og Cypress Hill dengang de var på toppen :D he he


    Nemlig.... Noget af det gamle er sgu godt, men det nye er generalt noget lort efter min mening... Jeg holder mig til den gamle stil.... for der var stil over det... :))


    PS. Ja, jeg hører også stadig RBC nogle gange... :))