Matrix Reloaded

  • Jeg så den lige i går og må nok indrømme, at jeg føler mig snydt nu.


    Var da godt nok en mærkelig slutning.
    To be continued. uf, hader den slags. Virker faktisk som om de afbrød filmen midt inde i :]


    Bortset fra det, synes jeg filmen var rigtig godt lavet og god.


    Hvad synes i?


    Bifald her fra til Mr. Tweak for dette tillæg til forum ;)


  • Det gør de oz ;) Reloaded og Revolutions er en film delt op i 2 ;) hehe... så du ska se Revolutions for at få slutningen med

  • Nej da... reloaded er MAX fed :D den er meget federe end 1'eren.. federe special effects også det at de har bygget den motorvej de kører på i reloaded... det synes jeg er vildt nice... bygget 2 km motorvej :D for at optage en scene hehe... ret nice

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    [Det gør de oz ;) Reloaded og Revolutions er en film delt op i 2 ;) hehe... så du ska se Revolutions for at få slutningen med


    Æv... Har jeg da ikke tålmodighed til at vente på.
    Er slemt nok med Lord of the rings og Starwars. ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Æv... Har jeg da ikke tålmodighed til at vente på.
    Er slemt nok med Lord of the rings og Starwars. ;)


    Den har premiere den 5 November kl 15 :)

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk
    Jeg synes også den første film var MEGET bedre.


    Reloaded er måske godt lavet, men jeg synes handlingen er vildt dårlig.


    Jeg var godt nok en anelse forvirret til at begynde med, men synes de fik hanket lidt op i handlingen senere i filmen.
    Elsker bare film med masser af science fiction og godt lavede effekts. Synes det er utroligt de kan gøre det så realistisk. ;)

  • Har lige fået min DVD med Matrix Reloaded. Synes den er max fed. Glæder mig vildt til Rev.


    Blev ikke skuffet da Reloaded sluttede. Som det allerede er nævnt, så er Reloaded og Revo. jo nærmest én lang film. Så deeet...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Handlingen sucks!..... Men det vidste jeg før jeg så filmen, så jeg blev ikke skuffet..... Første gang jeg så den var det kun for de fede effekter. Vil jeg se handling osv, så er det 1´eren jeg tager fat i. Den slår stadig 2´eren, men sådan er det jo næsten altid. ;)


    Har dog alligevel slidt en hel del på min 2´er. ;)

  • The matrix 1 film er sku får geiled og vildt overdrevet til min smag. handlingen er vildt dårlig og for langt ude. XF'ne er selvfølgelig meget gode men det er også det.
    alt for mærkelig film :]


    og jeg får fnidder af at se ham NEO prøve på at være SEJ!
    den splejs med solbriller!

  • Quote

    Originally posted by dennisps2
    The matrix 1 film er sku får geiled og vildt overdrevet til min smag. handlingen er vildt dårlig og for langt ude. XF'ne er selvfølgelig meget gode men det er også det.
    alt for mærkelig film :]


    og jeg får fnidder af at se ham NEO prøve på at være SEJ!
    den splejs med solbriller!


    He he... Et helt andet synspunkt.
    Konen har det på samme måde. Hun har ikke rigtig fantasi til alt det der og sommetider smutter det for hende og midt i filmen begynder hun at hakke ned på den. Er godt nok temmelig irriterende, men jeg kan jo heldigvis se den en anden gang, når hun ikke er der ;)

  • Reloaded er et orgie af voldfede effects mm - meeeen, selve plottet bærer altså ikke meget med sig. Måske er det den platte "slutning" der ødelægger det hele. Synes ikke filmen er sammenhængende. Virker bare som en flok kampsekvenser (flotte, bevares) der er klippet sammen, med en enkelt pause i mellem. 1'eren var der noget mere kød på.

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    He he... Et helt andet synspunkt.
    Konen har det på samme måde. Hun har ikke rigtig fantasi til alt det der og sommetider smutter det for hende og midt i filmen begynder hun at hakke ned på den. Er godt nok temmelig irriterende, men jeg kan jo heldigvis se den en anden gang, når hun ikke er der ;)


    så er jeg ikke den eneste aligevel ;):))

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Reloaded er et orgie af voldfede effects mm - meeeen, selve plottet bærer altså ikke meget med sig. Måske er det den platte "slutning" der ødelægger det hele. Synes ikke filmen er sammenhængende. Virker bare som en flok kampsekvenser (flotte, bevares) der er klippet sammen, med en enkelt pause i mellem. 1'eren var der noget mere kød på.


    Der var mere handling i 1'eren. Er jeg enig med dig i ;)
    Hvis man kigger på 2'eren og forestiller sig en computer, der kører med det matrix der, er det en masse programmer, der kører. Der kører også nogle virus'er så (Agent Smith). Der kører nogle programmer som overvåger andre programmer og som selv bliver overvåget. Set i det perspektiv, tror jeg de har lavet Matrix med Windows som forbillede. Er også en hel masse der kører og en masse overflødigt, uden der er styr på det, med masser af huller i og overvåget af Microsoft... ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Der var mere handling i 1'eren. Er jeg enig med dig i ;)
    Hvis man kigger på 2'eren og forestiller sig en computer, der kører med det matrix der, er det en masse programmer, der kører. Der kører også nogle virus'er så (Agent Smith). Der kører nogle programmer som overvåger andre programmer og som selv bliver overvåget. Set i det perspektiv, tror jeg de har lavet Matrix med Windows som forbillede. Er også en hel masse der kører og en masse overflødigt, uden der er styr på det, med masser af huller i og overvåget af Microsoft... ;)


    Haha, god metafor der Hans :D

  • Jeg syntes 2'eren er fed nok, men det er lamt at han kan banke agenterne så mega let nu... altså til sidst i 1'eren står han og kæmper med Smith, hvor de har lavet den fedeste effekt, hvor han bevæger sig sindsygt hurtigt... men i 2'eren skal han bare slå normalt og så er de nede.. 8o det er latterligt..



    og han flytter sig heller ik fra kugler, det var da også helt klart en af de fede effekts i 1'eren som ikke er med i 2'eren!



    MEN ellers Fed film!