Tiesto i parken :D

  • Hey tweakers :D Andre end mig der har købt billet ? Tror det bliver vildt fedt!

    8600k@5.1
    H150I 360mm

    Asus Z370-I
    16 GB Tridentz 3200 CL14
    MSI 1070 TI 8G@2100/4427
    NZXT G12+TT 280mm AIO

    970 EVO 500 GB nvme m.2
    Crucial 240GB SSD+
    SSHD 1TB
    Lian LI Dynamic 011

  • Hmm, vidste ikke, at han kom til Danmark.


    lidt info - http://www.parken.dk/script/site/page.asp?artid=383


    Men de overdriver squ en anelse, når de siger verdens bedste dj :pokey:


    Han er for det første blevet slået af pinden på top 100, som alligevel ikke er meget værd, hvis du spørger mig.


    Ville da 10 gange hellere opleve Armin van Burren, Above & Beyond, Gabriel & Dresden mf.


    Når det er sagt, så ville jeg alligevel gerne opleve det. Synes skam stadig Tiesto har nogle gode dage, selvom de seneste 2 In Search of Sunrise ikke ligefrem har været noget at hurra over.

  • Jeg synes han er en af verdens bedste DJ :D Man kan købe billeter på billetlugen.dk

    8600k@5.1
    H150I 360mm

    Asus Z370-I
    16 GB Tridentz 3200 CL14
    MSI 1070 TI 8G@2100/4427
    NZXT G12+TT 280mm AIO

    970 EVO 500 GB nvme m.2
    Crucial 240GB SSD+
    SSHD 1TB
    Lian LI Dynamic 011

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hQnS
    Jeg synes han er en af verdens bedste DJ :D Man kan købe billeter på billetlugen.dk


    Han er dygtig, det kan vi godt blive enige om, men synes bare personligt, at han et overvurderet fænomæn, hvor mange andre desværre bare ligge i skyggen.


    Selvom top 100 ikke er så god igen, så håber jeg nu stadig en gut som Armin får sin plads som nummer 1.


    Gad også godt opleve hans 8 timer lange shows i Holland.


    Ps. har dog Tiesto in Concert 2 på dvd, som faktisk er ganske fin.

  • Tiësto er efter min mening verdens bedste DJ i sin genré. Han har lavet meget lort - ja, men han har fandeme også lavet nogle hits.
    Ville rigtig gerne ind og se ham, men økonomien rækker desværre ikke langt for tiden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shiver
    Tiësto er efter min mening verdens bedste DJ i sin genré. Han har lavet meget lort - ja, men han har fandeme også lavet nogle hits.
    Ville rigtig gerne ind og se ham, men økonomien rækker desværre ikke langt for tiden.


    Huske at skælne imellem DJ og Producer, hvilket jeg mener alt for mange glemmer at gøre. Og derfor dur top 100 ikke til så meget.


  • der er jeg også enig..


    jeg kan komme i tanke om rigtig mange, jeg hellere vil høre på. det seneste af hans musik er overvurderet, imo.

  • Jeg ville rigtig gerne derover at høre det! Men det ender nok med at jeg ikke kommer nogen steder grundet pengepungen :(


    Synes ellers han laver noget udemærket musik og hans shows ser rigtig fede ud.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • et eller andet sted så det vel op til den enkelte hvem man syntes er den bedste DJ i verden?
    Der er ihvertfalt ikke nogle top 100 liste som skal fortælle mig hvem jeg skal syntes den bedste DJ i verden er :D
    Der er jo et spørgsmål om smag ligsom alt muligt andet.


    Men kunne da godt tænket mig at komme ind og høre ham, syntes da at han er dygtig ingen tvivl der :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Speedy23
    et eller andet sted så det vel op til den enkelte hvem man syntes er den bedste DJ i verden?
    Der er ihvertfalt ikke nogle top 100 liste som skal fortælle mig hvem jeg skal syntes den bedste DJ i verden er :D
    Der er jo et spørgsmål om smag ligsom alt muligt andet.


    Men kunne da godt tænket mig at komme ind og høre ham, syntes da at han er dygtig ingen tvivl der :9xo


    Yes, kan sådan set godt se mig enig med dig. Det er selvf. ens personlige smag, som tæller.


    Grunden til, at Top 100 ikke holder (efter min mening), skyldes, at folk ikke skelner mellem DJ og Producer. Det at være en god producer betyder ikke, at man er god som DJ.

  • Skal helt klart derind! :D Så ham til roskilde i år han var fantastisk! stod helt forrest! var SÅ fedt!! :D


    Køber Super Vip billet har nemlig fødselsdag samme dag! så det bliver en fødselsdag jeg sent glemmer :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Skal helt klart derind! :D Så ham til roskilde i år han var fantastisk! stod helt forrest! var SÅ fedt!! :D


    Køber Super Vip billet har nemlig fødselsdag samme dag! så det bliver en fødselsdag jeg sent glemmer :D


    Så får du da lige et tillykke med på vejen herfra :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Yes, kan sådan set godt se mig enig med dig. Det er selvf. ens personlige smag, som tæller.
    Grunden til, at Top 100 ikke holder (efter min mening), skyldes, at folk ikke skelner mellem DJ og Producer. Det at være en god producer betyder ikke, at man er god som DJ.



    Okay, nu har du igennem de sidste 4 indlæg pointeret, at top 100 ikke holder .. Jeg tror på dig ;)
    Hehe, ej men kan du vise mig den top 100 ? Lyder interessant.



    Jeg har billetten, VERDENS BEDSTE DJ, Here i come! :9xo


  • Når vi snakker Verdens bedste DJ.. så snakker vi ik om hvilke numre han har lavet ;)