Trailer til Aliens vs. Predator - Requiem

  • Ser lækker ud. Jeg håber bare ikke den bliver ligeså stor en skuffelse som 1'eren

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Jeg sad og hentede HD traileren med 650 kb/s. Sikkert dårlig handling, men godt med blod så den skal da ses :))

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Så fik jeg den endelig set..


    Om historien holder ved jeg ikke...
    Men ser i hvert fald ud til der er masser af kamp/blood/syre osv. osv.


    Så bliver i hvert fald en film jeg skal se.. :T

  • Skader vel ikke med endnu en god søndagsfilm til om 4-5 år når valget tilfældigvis falder på denne film da jeg til den tid endnu ikke har set den og ikke kan finde bedre.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Og jeg som håbede, at "Alien VS Predator" ville blive droppet.


    Predator-filmene har aldrig været noget særligt. (IMO), og Alien Filmene var så meget bedre, dengang i 80'erne. Både Alien 1, 2 og 3 var rigtig fede. (Nr. 4 var en vederstyggelighed. Dårligste skuespillet ever). Alien VS Predator er IMO endnu værre end Alien 4, og nu laver de en AVP 2 ? 8o


    Krydser finge for, at det bliver godt, men havde ærlig talt håbet på en helt ny Alien, hvor de stygge Aliens slap løs på jorden, eller man fandt planeten, hvor Aliens kommer fra. (eller hvad ved jeg. Bare noget, hvor flimselskabet da i det mindste prøver at lave noget, der lever op til de første Alien film).

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

    Rettet 2 gange, sidst af chili ().

  • Det ville have været endnu bedre hvis de havde baseret filmen på Aliens vs Predator 2 spillet.

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

    Rettet en gang, sidst af Nice2u ().

  • Jeg syntes nu eller den ser mega fed ud! :clap:
    Men jeg kan bare godt lide sådan nogle film der :evil:


    Glæder mig vildt meget til den kommer, nogen der ved hvornår biografpremiere er planlagt?

  • Mener det er den 11. Januar 2008

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af chili
    Og jeg som håbede, at "Alien VS Predator" ville blive droppet.


    Predator-filmene har aldrig været noget særligt. (IMO), og Alien Filmene var så meget bedre, dengang i 80'erne. Både Alien 1, 2 og 3 var rigtig fede. (Nr. 4 var en vederstyggelighed. Dårligste skuespillet ever). Alien VS Predator er IMO endnu værre end Alien 4, og nu laver de en AVP 2 ? 8o


    Krydser finge for, at det bliver godt, men havde ærlig talt håbet på en helt ny Alien, hvor de stygge Aliens slap løs på jorden, eller man fandt planeten, hvor Aliens kommer fra. (eller hvad ved jeg. Bare noget, hvor flimselskabet da i det mindste prøver at lave noget, der lever op til de første Alien film).


    Nu det så bare det at 3,eren ikke er fra 80,erne Men fra 93 faktisk ;)...Men tilbage til topic Synes filmen ser ganske okay ud Håber ihvertfaldt den bliver bedre end etteren For den var da godt nok ringe

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Læste et interview med Sigourney Weaver for cirka et år siden på et kendt gamesite, og der havde hun sagt at hun var blevet tilbudt rollen i en måske kommende Alien 5. Jeg tror dog bare ikke det bliver til noget. Ligesom Arnold også sagde for et par måneder tilbage, at han havde fået tlbudt en rolle i Predator 3.

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Yup, samme dag som I am Legend, hvilken jeg bestemt skal ind at se.


    Nok ikke samme dag, dog :razz:


    I am Legend skal helt sikkert ses! det ville faktisk være mega nice at se begge film samme dag :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nice2u
    Læste et interview med Sigourney Weaver for cirka et år siden på et kendt gamesite, og der havde hun sagt at hun var blevet tilbudt rollen i en måske kommende Alien 5. Jeg tror dog bare ikke det bliver til noget. Ligesom Arnold også sagde for et par måneder tilbage, at han havde fået tlbudt en rolle i Predator 3.


    Håber så meget på en Alien 5, der i det mindste prøver at holde standarden fra i 3 første. Håber på en 5'er, der ikke bliver en skændsel for de første. :P Meen... Sigourny Weaver er for gammel til at være med..

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • det er 10år siden den sidste alien (resurection) film kom (nitte)
    ledte så i den anledning lidt på netted eftre en 5er (ej det gas) men det ser ikke godt ud, i årne 2003-2004 blev der skrevet om Ridley Scott/james camron - Sigourney Weaver, men der har ikke rigtig været skrevet noget siden


    så alien (1) i en japansk HD udgave, det var helt vildt overdrevet så flot den var i forhold til SD
    og glæder mig for vildt til 1-4 udkommer på HD-DVD/BLU-RAY (det er noget helt andet ind fra vhs til dvd)
    min favorit er helt klart 2eren (directors cut) af "alle" fim der nogle sinde er blevet lavet


    så kom AVP og jeg var lidt skeptisk, men den var sq fed nok
    hele adventure historien hvor de piner en alien mother til at spytte aliens ud
    og virklig flot scenografi i HD


    så ser virklig frem til AVP2
    men som jeg nævner syntes jeg mere det er en adventure/action film ind en sci-fi/horror film (snøft)
    http://www.imdb.com/title/tt0758730/



    kan i huske i aliens (2) der hvor bill paxton er helt oppe at køre over alle de aliens
    og Sigourney Weaver prøver at berolige ham med at den lille pige har overlevet i mange måneder helt alene, og han så siger: so what you gonna do, put her in charge ??


    jeg var flad af grin



    cheese