Kollegiet (ny film)

  • Vil lige høre om I har hørt om filmen og evt. set trailerne, og hvad I synes? :)


    Filmens HP >> http://kollegiet.net/



    Personligt synes jeg det lyder okay lovende udfra plottet og trailerne. :) Jeg håber bare ikke den er i stil med Midsommer eller Dykkerne, for de var da godt nok kedsommelige... :boxed:

  • Nu er jeg jo forelsket i Neel Rønholt, så er allerede interesseret ved første øjekast.


    Udover det, så er jeg generelt ikke til den slags film. Altså danske teenage-gyser flicks.


    Har heller aldrig set Midsommer og de andre. Gider simpelthen ikke. :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Nu er jeg jo forelsket i Neel Rønholt, så er allerede interesseret ved første øjekast.


    Udover det, så er jeg generelt ikke til den slags film. Altså danske teenage-gyser flicks.


    Har heller aldrig set Midsommer og de andre. Gider simpelthen ikke. :)


    Samme her, men det kunne da være man skulle give den her en chance. ;)

  • Jeg har i hvertfald hørt, at der vises lidt hud i denne film. Med min pige, Neel, i hovedrollen, så er det jo en ret kraftig fortaler for, at jeg skal se den ved en given lejlighed. :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Jeg har i hvertfald hørt, at der vises lidt hud i denne film. Med min pige, Neel, i hovedrollen, så er det jo en ret kraftig fortaler for, at jeg skal se den ved en given lejlighed. :P


    Hehe, ja hun er ret charmerende at se på, det må jeg indrømme. :)

  • Har aldrig hørt om den før nu. Så lige traileren og det så da meget godt ud. Hver eneste scene i den trailer oplever man når man besøger Carlsen på koligiet.


    Hvornår kommer den?

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Har aldrig hørt om den før nu. Så lige traileren og det så da meget godt ud. Hver eneste scene i den trailer oplever man når man besøger Carlsen på koligiet.


    Hvornår kommer den?


    *LOL*:)) - Den har premiere i biograferne d. 10. august.


    Jeg satser selv på at komme til at se den, det giver jo også en smule ekstra indlevelse når man selv har boet på et gammelt kollegium, som jeg har. :)

  • Jeg bryder mig ikke om danske film generelt, dog så kan jeg godt lide " I kina spiser de hunde" "Blinkende lygter" etc. men det er da også det hele... Syntes tit skuespillet fejler i danske film, derudover så er budgettet ikke ret stort til effekter hvis der er nogen i filmen.

  • Quote

    Originally posted by Svan
    Jeg bryder mig ikke om danske film generelt, dog så kan jeg godt lide " I kina spiser de hunde" "Blinkende lygter" etc. men det er da også det hele... Syntes tit skuespillet fejler i danske film, derudover så er budgettet ikke ret stort til effekter hvis der er nogen i filmen.



    Det kaldes Dogme ;)


    Hele pointen er at man bruger håndholdte kameraer og keine penge..


    Det er jo selfølgelig ikke alle danske film der er sådan, men mange er..

  • Skulle være Neels fortjeneste hvis jeg kom ind og så denne, er generelt ikke til de ungdomsgysere heller ej.


    Quote

    Originally posted by Svan
    Syntes tit skuespillet fejler i danske film, derudover så er budgettet ikke ret stort til effekter hvis der er nogen i filmen.


    Nu gør bedre effekter jo ikke skuespillerne bedre? Syntes da selv der er kommet mange spændende danske film de senere år.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Den film ligner heller ikke min smag. Danske gysere er noget tis. (Tænker på Mørkeleg og andre skodfilm)


    Angående danske film, så synes jeg da det går OK til tider. Blinkende Lygter, Sprængfarlig Bombe og I Kina Spiser de hunde, er da alle ret fede film :))


    Når Vikaren kan lejes, så skal den helt sikkert ses.. :P

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

    Rettet en gang, sidst af chili ().

  • Quote

    Originally posted by ayu
    Skulle være Neels fortjeneste hvis jeg kom ind og så denne, er generelt ikke til de ungdomsgysere heller ej.



    Nu gør bedre effekter jo ikke skuespillerne bedre? Syntes da selv der er kommet mange spændende danske film de senere år.


    Det er heller ikke det jeg mener, angående effekterne. :D


    Fx Vikaren er en af de film jeg ikke kan tage seriøst. Men dansk humor/satire er godt :D


    Og ja jeg kender godt Dogme og der er jeg helt stået af :D

  • Ligner en film der skaber nyt grundlag til en ny Scary Movie.. :crazyeyes:

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Lige en opfølger:
    Var inde og se "Kollegiet" igår. Og må sq ærligt indrømme, det er ikke lige mig, ja den var direkte plat til tider.


    Der var ikke meget gys over den, og i det hele taget en meget forudsigelig film.


    Filmen får en stjerne fordi det er det mindste den kan få.
    Og Neel får en fordi hun er nice :P (ja ok, hun spillede da også ganske godt)


    Alt i alt: 2 / 6

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Åh, Neel :L~ hun er skøn. - Selvom jeg stadig er mere forelsket i Laura Christensen!


    Og kender fætteren til Lukas / Jon Lange - woot.


    Men udover det synes jeg den lyder tynd. Alene taglinien: "ikke alle overlever at flytte hjemmefra". Come on, det er næsten for plat. Har ikke tænkt mig at se den, andet end hvis den kommer i tv en gang :)

  • Quote

    Originally posted by ayu


    Du må være til fyre eller sådan noget:
    clicky!
    :P


    Ja okay det var sq straks bedre :P




    Det film klip er heller ikke dårlig :P

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2