Transformers

  • Hvem har været inde og se den?


    Hvad synes I?


    Jeg synes den er fed. Mange clichéer, og nogle gange var den lidt corny, men ellers bang for the bucket og de vildeste effekter jeg har set i en film i meget lang tid.


    Jeg er imponeret.


    Vil give den 4/6.


    PIS! Så lige en anden tråde om samme film...laaaangt nede :(

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Endnu ikk set den :( Men har hørt at den skulle være mega fed!


    Glæder mig til og komme ind og se den! ;)

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Var inde og se den igår.


    Den er afsindigt flot lavet. Det må have været nogle vanvittigt komplicerede modeller CGI folkene har arbejdet med. Den er ligeledes meget flot og imponerende filmet. Megan Fox gør også sit, christ hun er lækker.


    Manus er ærketypisk, det er vel både godt og skidt. Mest skidt efter min mening.
    Den har sine sjove øjeblikke. Komiken omkring Bumblebee kunne jeg godt lide. Især "piece of crap Camaro" scenen.


    Til gengæld var jeg lige ved at kaste op hvert 5. minut cirka. Transformers er nærmest en opsamling af de ringeste, mest tacky punchlines fra diverse film gennem de sidste 20 år. Christ hvor var jeg ved at bide læben af mig selv ind i mellem. Og så den patriotiske baggrundsmusik der kører ind i mellem, den er også lige til at brække sig over.


    Kort sagt er Transformers ligesom Independance Day. På crack.
    Double up på de effekter der imponerede da ID kom ud i sin tid, og ligeså bræk-fremkaldende patriotisk.


    Det er fint nok at de laver en film der skaber den der dejlige folkelige rumlen i amerikanernes maver. Men jeg begriber seriøst ikke hvordan de kan undgå at se hvor utrolig smagsløst det egentlig er når det køres ud på det plan.


    --


    Men ihvertfald, tag ind og se den. Jeg synes det var et fedt gensyn med alle de gamle Transformers karakterer. Jeg legede sku meget med transformers som knægt, og det var sjovt at genkende dem fra de gamle tegnefilm som man ellers havde glemt alt om. Men husk brækpose.

  • 6/6 :clap: Den film var lige så fed som jeg havde forventet, og endnu bedre, det er bare godt lavet og rigtig godt spillet af skuespillerne :))


    Den skal helt klart ses igen samt i DVD samlingen når den engang udkommer :)

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    6/6 :clap: Den film var lige så fed som jeg havde forventet, og endnu bedre, det er bare godt lavet og rigtig godt spillet af skuespillerne :))


    Den skal helt klart ses igen samt i DVD samlingen når den engang udkommer :)


    Går også og spekulere over om jeg skal edite i min post og skrive 6/6 da den virklig kalder på mig stadig her nogle dage efter... har virklig lyst til at se den igen...


    men tror jeg bliver nødt til det


    6/6 :D

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Gik ind med forventninger om en god aktionfilm, men syntes man fik meget mere end bare det.


    Sjældent, at jeg går ud af biffen med en fed følelse i maven.


    Helt enig, dog bliver den haglet ned af mange anmeldere...

  • Quote

    Originally posted by Svan


    Helt enig, dog bliver den haglet ned af mange anmeldere...


    Sjældent sådanne er skide glade, medmindre det er et eller andet fransk pladerdrama.


    Transformers er det den skal være, en hammerfed aktionfilm. Fede effekter, fed lyd - krydret med lækker humor. Erhm, og en fantastisk, nej hammer *BIP* lækker tøs.


    Kort sagt, de anmeldere kan tøre *BIP* i deres fine anmeldelse.


  • Enig giver bare mere plads i bio'en til os andre:D

  • Synes også at den var VILDT fed :) Var bedre end forventet, og når man i forvejen kender transformers fra da man var mindre :) et must see imo

    - Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
    - Asus P5K-E Wifi/AP - P35
    - Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
    - Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
    - WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
    - Antec p182 - Corsair HX520W
    - Samsung Syncmaster 2232BW
    - Logitech G15 - Razer Mamba

  • Lige været inde og se den, og er da 112% enig med dig Macimuz, den film styre da for sygt! Det ca. her jeg ønsker at jeg havde min egen hjemmebio med bluray og kæmpe 1080p skærm + kickass lyd så jeg ku opleve de effekter igen :clap:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg skal se den i morgen 18:30 i imperial har set trailer ser totalt fed ud, skal da også have filmen når den kommer.


    Ups en anden ting filmen er vel digital osv


    Jeg har en 42" lcd skærm, ret god lyd så mangler lige en ps3 og så den film.

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 4 gange, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Originally posted by Meinder
    Jeg skal se den i morgen 18:30 i imperial har set trailer ser totalt fed ud, skal da også have filmen når den kommer.


    Ups en anden ting filmen er vel digital osv


    Jeg har en 42" lcd skærm, ret god lyd så mangler lige en ps3 og så den film.


    Hvis man skal se den der hjemme ska man sku næsten ha en HD lcd skærm og god lyd, ellers mister man en del! :D Go fornøjelse imorgen kl. 1830 ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Har jeg mangler bare en ps3 og nogle hd film.

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog