MP3 afspiller med menu funktioner i stil med Winamp

  • Hey jeg har nu efterhånden haft min Creative MuVo 2 4 gb mp3 afspiller i 2 års tid og den er lidt stor og klodset at have med at gøre, så overvejer en ny.... Men vil gerne have en hvor der er mulighed for hurtigt at søge efter et nummer og så sætte det i kø, ligesom man kan i Winamp med knapper J=søg efter artist eller sang i nuværende liste Q=sæt i kø på nuværende liste.


    Men ved ikke helt om iPod kan det ? altså mener kun man kan søge efter artist og så afspille direkte, ikke sætte i kø...


    Nogen der har nogle gode bud? eventuelt erfaringer med nogle?

  • Hvis du finder en med Winamp indbygget, så sig endelig til, for det kunne være klasse :D

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Findes der ikke pda'er der kan bruge winamp?

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Min Cowon iAudio 6 har en "dynamic bookmark"-funktion, så man løbende kan tilføje numre til den playliste, der er i brug.


    Det er vel nogenlunde det samme som queue-funktionen i Winamp.

  • iRiver Clix og U10 kan nogenlunde det du beskriver - De kan flytte et nummer ind på en vilkårlig spilleliste til senere lytning eller til lytning nu og her - fra den spilleliste man har flyttet den til..
    Samtidig så har de ligesom en iPod søgefunktioner til at man kan søge efter kunstner, album, genre osv...


    -<de kræver så bare at man bruger enten Windows Media Player 11 eller deres eget obskure program for at lægge musik ind på dimsen..