Hvad synes i om Tokio Hotel

  • Hey allesammen...


    Har for nylig opdaget bandet Tokio Hotel... kan godt være jeg er lidt bagud... men kunne ihvertdfald godt tænke mig at vide hvad folk synes om dem... har lagt mærke til at folk tit enten synes de er enormt gode eller enormt skod... der er sjældent nogle som ligger lige midt imellem synes jeg... Men lad mig da hører jeres mening... Personligt kan jeg godt lide deres musik selvom nogle af deres numre er lidt mere poppede end hvad jeg normalt ville hører


    Jens

  • De stinker alt for meget + det er tysk + de er teenagere + plus de har slips på i nogle af deres videoer.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Synes ikke om deres musik, det er for Emo til at jeg gider at høre det. Hører ellers meget forskelligt musik men det her gider jeg ikke høre fordi det slet ikke falder i min smag.

  • heh.. kan netop godt lide at de synger på tysk... kan ikke se hvad der er i vejen med at de er teenagers... behøver jo ikke at gøre dem dårlige... hvad pokker er der i vejen med slips?... heh ja forsangeren er lidt homo at se på indrømmet...

  • Jeg synes egentlig det er ok, selv om det er emo.
    Det siger mig ikke ret meget, men det er da mere værd end f.eks. beyoncé og good charlotte.

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • I call emo. Det er rigeligt for mig :)
    Jeg bryder mig bestemt ikke om dem. Hverken musikken, stemningen, deres pivede måde at være lidt hardcore / kede af det / vrede eller deres i mine øjne overdrevne, kommercielle og påduttede stil ;)

  • Quote

    Originally posted by Svan
    De synger på tysk...


    Hørt Hørt - kan ikke tage dem alvorligt, det er (forhåbenligt) en døgnflue!


    Der er jo heller ikke nogen af dem der stemmer dem ind på boggielisten som forstår hvad de synger om ;)


    Sagt på en anden måde De Stinker

  • de er for tyske på den 80´er tyske måde. plus at de synger på tysk, og ikke ret godt. den tyske teenage udgave af noget dårligt engelsk teenage punk. bare på tysk. og så er de grimme oven i.... ikke nogen god sammensætning...

  • Rammstein er det eneste tyske band der holder :D Bryder mig heller ikke om Tokio Hotel, de virker utroligt opreklamerede...

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by ayu
    Rammstein er det eneste tyske band der holder :D Bryder mig heller ikke om Tokio Hotel, de virker utroligt opreklamerede...


    Skulle lige til at skrive et indlæg om Rammstein, der er jo ikke nogen der kritiserer Rammstein fordi de synger tysk, så synes ikke helt at argumenterne med at bare fordi de synger tysk er de dårlige per automatik, hvilket mange af indlæggene lidt hentyder til synes jeg...

  • heh lader ikke til at der er nogen som bryder sig synderligt om dem herinde :) ... Selv synes jeg også Rammstein er gode...

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Fremover tænker jeg over hvad jeg skriver!


    Er helt enig :9xo

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

    Rettet en gang, sidst af Burger ().