Metallica - 13 Juli - Århus

  • Jeg syntes ikke at have set nogen tråd ang. emnet, så tillod mig at poste en ;)


    Det er jo nok næppe nogen hemmelighed at Metallica kommer til Århus, den 13 Juli!


    Men tag det her som en heads up, hvis man er medlem af den officielle fanklub, så har man haft adgang til at købe billetter via den, fra 10 imorges indtil kl. 20 her til aften. Men fortvivl ikke, billetsalget starter for offentligheden imorgen kl. 10 ligeledes, bl.a. på BilletNet.dk.


    Jeg har længe gerne villet til Metallica koncert, men sidste gang i Parken var jeg desværre forhindret. Dog hørte jeg fra en kammerat at lyden/akkustikken derovre var elendig, så mon ikke det bliver bedre på Vestereng?


    Men det kunne da være interessant at vide om der er andre herfra der skal en smut forbi? Vil da også gerne høre om erfaringer fra tidligere koncerter :D


    Jeg glæder mig ihvertfald som et lille barn :hb:

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Damn det gad jeg godt med til. Ligeledes Aerosmith i Randers, kan ikke huske om de har spillet.
    Men vi kan jo sikkert se frem til endnu et nedbrud af billetnet, og et kæmpe kiks i billetsalg, så enkelte personer igen får ranet en bunke billetter til sig samt alle billetter er væk efter 10minutter i handlen :roller:


    Aerosmith er 6 Juni, og der er vist billetter at få endnu ;)


    Nedbruddet har jeg heldigvist undgået ved at købe via fanklubben, men billethajer er dælme alt for træls, ved ikke om prisen er det middel de bruger mod dem. Syntes efterhånden prisen på de store koncerter er totalt ude af proportioner (+6-800,-). Jeg har sværget at uanset hvilket band der end spiller, så kunne jeg aldrig nogensinde drømme om at købe fra 3. part, de klaphatte skal &¤#!¤& ikke tjene penge på den slags!

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Jeg har fået billet igennem en ven, der har meldt sig ind i fanklubben. Glæder mig til den dag! Jeg har ikke før været til Metallica-koncert. Jeg kan egentlig bedst lide Metallica i 80'erne, men dengang var jeg endnu ikke født. På trods af dette har jeg besluttet, at jeg bare skal opleve dem live! Billetsalget gik vist helt amok i Sverige, hvor alle 35.000 billetter blev solgt på omkring 40 minutter. Derfor har de vist begrænset ret kraftigt, hvor mange billetter man kan købe pr. person. Billethajer skulle dø.

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Nu er det jo så dejligt at kende Flemming Rasmussen, som producerede , Ride The Lightning , Master Of Puppets og And Justice For All !! Så skal nok ind og se dem :D



    Bliver sku nok en fed oplevelse!!

  • Quote

    Originally posted by Raller
    Nu er det jo så dejligt at kende Flemming Rasmussen, som producerede , Ride The Lightning , Master Of Puppets og And Justice For All !! Så skal nok ind og se dem :D



    Bliver sku nok en fed oplevelse!!


    Jamen tillykke ??

  • Quote

    Originally posted by jst
    Så har jeg fået billet :clap:


    Genesis til Juni - Metallica til Juli. Så mangler jeg bare at The Police kommer til DK, så er trioen med blandet musik på plads, og sommeren kan komme :hb:


    Du mangler Aerosmith :$

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by origin
    640 kr for den billigste billet, det var da sindsygt.. Det var billigere i parken dengang hehe.


    Ja, Danmark er åbenbart er særtilfælde, alle deres andre koncerter er billigere, mener det er 550,- DKK incl forsalg i Sverige..... ved ikke lige hvad der sker for dem...

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Jeg regner helt sikkert også med at være på plads, jeg glippede desværre også parken pga af andre ting :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • To af mine venner har givet mig en billet i fødselsdag og julegave, så jeg glæder mig som en sindssyg!


    Der udover er der også Within Temptation 19. April - bliver også godt :D

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    To af mine venner har givet mig en billet i fødselsdag og julegave, så jeg glæder mig som en sindssyg!


    Ikke nogen dårlig gave at få, mine billetter dukkede op igår, så nu skal jeg bare have fundet et pengeskab at smide dem i :cheers:

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Ingen der skal se Ozzy Osbourne den 13. Juni i FORUM i KBH?
    Black Label Society og Korn varmer op. Man skal da ikke gå glip af guitarmesteren ZAKK WYLDE. Der kan Metallica godt gå hjem :D

  • Quote

    Originally posted by billa
    Ingen der skal se Ozzy Osbourne den 13. Juni i FORUM i KBH?
    Black Label Society og Korn varmer op. Man skal da ikke gå glip af guitarmesteren ZAKK WYLDE. Der kan Metallica godt gå hjem :D


    Jeg kender ikke nogen der skal derover, og jeg gider ikke rejse alene til Kbh. ;)
    Desuden er der lidt mere power og knap så meget goth over Metallica, hvilket nok mere er min stil. Men det kunne også være super fedt at høre Ozzy i Kbh. Han er da også en af mine favoritter ;)

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Okay. Jeg tager heller ikke derover for at høre en gammel mand synge :D Det er bare for, at se Zakk Wylde gå amok.
    Og desuden varmer Zakk Wylde's eget band "BLACK LABEL SOCIETY" op, så det er jo perfekt.

  • Jeg har billet, så jeg smutter afsted med kæresten samt med X-Man her inde fra. Det skal nok blive kanon :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP