Sensation White, skal du med?

  • Tænkte på om jeg mon var den eneste herinde fra der skal med til Sensation White Amsterdam d.7/7/2007 ? Billetterne sælges først fra den 10 marts så man kan godt nå det endnu ;)


    www.sensation-white.com


    Jeg glæder mig helt vildt, har aldrig været med til det før, men en ven sagde at det var sygt godt da han var med sidste år, han skal også med i år så vi går amok dernede :D


    Vil på forhånd bede folk der ikke har noget konstruktivt at poste lade være med at poste overhovedet... Tak :)

  • Hmm, det kunne da være mega interessant at opleve.


    Har heller ikke selv oplevet dette event, men har set mange videooptagelser derfra. Synes det er et megafedt event.


    Jeg må lige tjekke line-up ud :)

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget
    Når jeg blir 18.. Så skal jeg derned, det er da helt sikkert!! Sensation <3


    Men det må vente lidt endnu :(


    Præcis :P


    Min forældre er ikke så glade for min musiksmag og endnu mindre glade for "ikke-private-techno/trance/dance-fester".


    Så det må vente, men jeg skal da engang :D

  • Synes ikke der stod noget om Line-up til Sensation White i Amsterdam. Der stod nævnt 3 DJs ved en af de andre.


    De 3 DJs (Ferry Corsten, Markus Schulz og David Guetta) måtte gerne komme til Amsterdam. Og Armin måtte selvf. også gerne slå vejen forbi.


    Gad godt have oplevet Armin og Jan Vayne ved Sensation White 2005 i Amsterdam.

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Hvis I skulle få lyst til at arrangere en bustur derned, så har jeg mulighed for at sætte jer i forbindelse med en god chauffør. Jeg vil ikke have andet med det at gøre end spørge ham ad, om han er interesseret, og så må I naturligvis selv klare hele planlægningen.


    Det koster kun 700 kr tur retur med Sterling at flyve derned, så vi tager flyet og så er vi der 3 dag før sensation starter og 3 dage efter det er slut, ellers tak for det :) :cheers:

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Synes ikke der stod noget om Line-up til Sensation White i Amsterdam. Der stod nævnt 3 DJs ved en af de andre.


    De 3 DJs (Ferry Corsten, Markus Schulz og David Guetta) måtte gerne komme til Amsterdam. Og Armin måtte selvf. også gerne slå vejen forbi.


    Gad godt have oplevet Armin og Jan Vayne ved Sensation White 2005 i Amsterdam.


    Line up for amsterdam er ikke blevet offentlig gjort endnu så vidt jeg ved, men håber da lidt på de samme navne du nævner og selvfølgelig min yndlings Tiësto! Elsker hans musik og de mixes han laver, manden er jo genial! :D har en DVD med hans Koncert i Arnhem fra 2003 Jeg hører/ser den tit.

  • Quote

    Originally posted by D-Zs


    Line up for amsterdam er ikke blevet offentlig gjort endnu så vidt jeg ved, men håber da lidt på de samme navne du nævner og selvfølgelig min yndlings Tiësto! Elsker hans musik og de mixes han laver, manden er jo genial! :D har en DVD med hans Koncert i Arnhem fra 2003 Jeg hører/ser den tit.


    Yes, det ville være et megafedt line-up :dance:


    Synes dog ikke Tiesto er så fed som mange mener. Han er bestemt dygtig, men det er som om nogle ser ham lidt som en gud.


    Har også en koncert-dvd med ham, og den er squ fed. Der har man gjort noget ud af lyden m.v, så det er lækkert


  • Tror grunden til at så mange ser ham som en gud er fordi han jo startede Black Hole records op med en anden en, og fordi han er noget af en pionær inden for hele Trance scenen, men vil da sige at sådan nogen som Armin Van Buuren, og Ferry Corsten er lige så gode og det ville satme være et gude lineup med alle ovennævnte hehe :D Men uanset hvad så bliver det helt klart en fed tur :D Især med VIP billetter :dance: