Film og serier på nettet?

  • Jeg ville lige høre om i kender nogle sider hvor man kan se film og serier på nettet. Uden at skulle downloade alt muligt...



    Håber at i kan hjælpe mig med at finde sådan et par sider... :rules:

  • Jeg har en idé om dette strider mod tweak's regler.


    Det er ulovligt da det er copyright matriale.

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Den ovretæder jo klart copyright regel. Svare til jeg tager alt fra en andens hjemmeside og siger det er min?

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Quote

    Originally posted by KreaTive
    Den ovretæder jo klart copyright regel. Svare til jeg tager alt fra en andens hjemmeside og siger det er min?



    Nej. Det svarer til, at du har et link på din hjemmeside som fører videre til en side der bryder copyright-loven. Har du overhovedet set siden? Det er jo ret tydeligt, at de ikke selv har noget af det omtalte matriale på deres egen side.

  • Yup alluc er ikke ulovlig, men de sider de henviser dig til er :P


    Og nej jeg fatter heller ikk hvorfor folk gider glo på så ringe en kvalitet :S Det jo ekstremt skod.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • DR har bla vist alluc siden i et program på et tidspunkt, og linket til den fra deres side, men det er ikke mere end et par dage siden at de fjernede alt og undskyldte at de havde linket til en side med ulovligt materiale... så det er i hvert fald et gråzone område, men som der bliver sagt indholdet der linkes til er ulovligt lige gyldigt hvad

  • Quote

    Originally posted by WebT
    DR har bla vist alluc siden i et program på et tidspunkt, og linket til den fra deres side, men det er ikke mere end et par dage siden at de fjernede alt og undskyldte at de havde linket til en side med ulovligt materiale... så det er i hvert fald et gråzone område, men som der bliver sagt indholdet der linkes til er ulovligt lige gyldigt hvad


    Tjah det var jo fordi Antipiratgruppen pressede dem, og de gad jo sikkert ikke det bøvl. Alluc er ikke ulovlig. Siderne der bliver linket til er derimod. Det er som the pirate bay f.eks...

  • Allofmp3 var jo heller ikke ulovlig ifølge lovgivningen i det land hvor de er placeret, hvilket jeg forstod på diverse jurister gjorde, at den så heller ikke var ulovlig her i landet. Men alligevel valgte mange internetudbydere at censurere siden og dermed lede os mod kinesiske tilstande. God stil. :boxed:

  • Det vil sige BT og p2p er lovligt det er jo også andre der hoster... Spænd hjelmen :P

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Quote

    Originally posted by KreaTive
    Det vil sige BT og p2p er lovligt det er jo også andre der hoster... Spænd hjelmen :P


    BT er da fuldt ud lovligt. Der er da utrolig meget lovligt software der bliver spredt vha. bittorrent netværket. Det er jo bl.a. grunden til at det er tilladt at snakke om det her på sitet. Mht. P2P så er det jo et vidt begreb...der er en masse som er lovligt, og sikkert også en masse som ikke er...

  • Alle de programmer vi ikke må snakke om her på forummet er lovlige til et hvis punkt.


    De kan bruges til forskellige ting som f.eks. mediaafspillere og især P2P kan bruges på firma netværker osv....Hvilket der som regel også skrives i programmerne.
    At folk så bruger dem til ulovlige ting er ikke udgiverens "problem" da de har deres på det tørre ved at skrive at det ikke må bruges til ulovlig fildeling :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Alle de programmer vi ikke må snakke om her på forummet er lovlige til et hvis punkt.


    De kan bruges til forskellige ting som f.eks. mediaafspillere og især P2P kan bruges på firma netværker osv....Hvilket der som regel også skrives i programmerne.
    At folk så bruger dem til ulovlige ting er ikke udgiverens "problem" da de har deres på det tørre ved at skrive at det ikke må bruges til ulovlig fildeling :)


    Når men det der er jo ulovligt, længere er den vel ikke? Det er ikke fordi jeg kun gør lovlige ting. Men det høre jo bare ikke til på tweak?

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Quote

    Originally posted by KreaTive


    Når men det der er jo ulovligt, længere er den vel ikke? Det er ikke fordi jeg kun gør lovlige ting. Men det høre jo bare ikke til på tweak?


    Helt enig. Snak om warez og andre ulovligheder er ikke tilladt her på tweak.dk. That's life.