Søger elektronisk/søger musik.

  • Ja som topic siger, jeg søger musik.


    Genre er elektronisk syre musik. Altså det behøver ikke være elektronisk syre musik men bare syre musik eller elektronisk musik.


    Noget der minder om:


    Trentemøller
    Prodigy
    Jean Michel Jarre


    Meget hen i det eksperimentele eletroniske musik :)


    Men hvis i ikkke lige har nogle ideer til det så bare noget af det mest underground remix fucked up musik (men ikke bare techno) :P?


    Mange tak
    Bring it on :D

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

    Rettet 5 gange, sidst af KreaTive ().

  • Quote

    Originally posted by Lemon
    Prøv at kig lidt rundt på http://www.mymusic.dk meget sjov og spændende musik rundt omkring derinde ;)


    Ja der er en masse men så meget skod og ved faktisk ikke en gang hvad de genre jeg kan lide hedder :P

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Prøv at find noget med Paul Van dyk, Above & Beyond og Armin Van Buuren...se om det er noget...


    syntes ikke at det er elektronisk nok, og der er jo ikke meget syre i det :P Men altså det er da okay.


    crystal method kigger jeg på og det samme med fluke :) tak for respons.


    Lemon Det er jo vildt fedt epicentre :9xo


    Ændrede lige i min første besked.

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

    Rettet 4 gange, sidst af KreaTive ().


  • Der er ikke nok elektronisk? :boxed: Det er ikke andet? Men syret er det ikke, nej.


  • Ja! :D det er übert !

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Der er ikke nok elektronisk? :boxed: Det er ikke andet? Men syret er det ikke, nej.


    Det er lidt som man ser på det. Jeg søger nok noget mindre techno agtigt :)

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Quote

    Originally posted by KreaTive


    Det er lidt som man ser på det. Jeg søger nok noget mindre techno agtigt :)


    Armin og de andre drenge er skam ligeså elektronisk som så meget andet.


    Iøvrigt ikke meget techno over Armin, Paul mf. :boxing:

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Armin og de andre drenge er skam ligeså elektronisk som så meget andet.


    Iøvrigt ikke meget techno over Armin, Paul mf. :boxing:


    Jeg har aldrig været så god til det med hvad alle de grene hedder :P Men hvis jeg nu siger dance er det så lidt tætere på? Jeg søger nok det lidt mere eksperemitale musik.


    Men skal lige siges at crystal method og epicentre er jeg meget glad for er blevet sagt :) Fluke syntes jeg ikke jeg kan finde nogle steder nogle der kunne linke til noget hp, youtube?


    EDIT: http://www.astralwerks.com/fluke/default.html fandt det lige. Men har ikke realplayer.. Hm. leder lige lidt mere..


    Men som sagt musik med special lyd som er elektronisk og anderledes er det jeg leder efter. Og der må man sige epicentre er lige det. Men jeg søger også noget syre :D?

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S


  • Det er progressive trance...

  • Butcher okay :D Så ved jeg det.


    Markus Schulz kom jeg i tanke om jeg hørte på noget net radio (mmradio) og det er jo meget fedt :)

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Du har jo nok set Matrix Reloaded. Selvfølgelig har du det, dum spørgsmål :razz:


    Anyways, husker du scenen, hvor hele Zion's befolkning mødes for at feste sammen? Det nummer hedder Fluke - Zion (ironisk nok).


    Du har måske også spillet Need for Speed Underground. Der forefindes nummer Fluke - Snapshot.


    Ellers er der Fluke - Absurd, Atom Bomb og Switch.


    Absurd har du måske hørt i en af Tomb Raider filmene.


    Atom Bomb er vidst soundtracket til filmen The Saint.


  • Du går da op i dine ting :D Tja jeg har set og spillet det hele. Men kan altså ikke huske det :( Men kan da huske at der er en del fed musik i matrix.

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Fluke minder godt nok en del om prodigy :D Det er jo fedt :)

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S