Hvilken musikgenre hører tweakere?

  • Hey, jeg tænkte om vi ikke lige skulle vide hvad vi tweakere sad og hørte derude i det ganske danske land :D


    Personligt, så hvis jeg skulle vælge en, så ville det være ska/ska-punk, men kan også lige punk-rock og alm rock :hb:, men jeg er meget alsidig, og hører en del forskellige genrer, men dog hører jeg ikke klassisk og techno, da det gør ondt i mine øresnegle den slags musik :P


    Hva med jer?
    :dance:


    - Hvis i har valgt "Andet" Kunne i så evt skrive hvilken genre i så hører? :D

  • Andet...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • hehe, jeg blev lidt overvældet over at 50% hører hiphop/rap, indtil jeg så at der kun var én stemme foruden min :D


    jeg er osse meget alsidig i min musiksmag, og hører osse rock, bl.a. Rage against the machine, som stadig holder 100%! Jimi Hendrix og Johnny Cash er osse noget jeg hører meget, men ellers mest dansk Hiphop, og hva der ellers er på P3...

  • Quote

    Originally posted by Prectar


    hvad hører du så?


    Electronica (club), chillout, lo-fi eller alternativ rock 'melankolsk rock' ála Kashmir.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Electronica (club), chillout, lo-fi eller alternativ rock 'melankolsk rock' ála Kashmir.


    Ja kashmir, der er jeg da også med :D

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Ville nok være en fordel hvis man kunne vælge flere. Tror ikke der findes et eneste menneske som kun hører en genre...


    ja, sad godt og tænkte om jeg skulle sætte flere valgmuligheder til, men ville også gerne have haft nogle andre genre, men du kunne måske tjekke andet af, eller et mix og så bare sig at du ikke bare hører det der er i radioen, men hører flere forskellige genrer :D


    Men jeg valgte f.eks. ska/ska-punk fordi det er det jeg nok bedst kan lide, hvis jeg skulle vælge her og nu

  • Høre en blanding af techno,trance, dance og rock.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Metal, og dens underkategorier :


    Death Metal
    Black Metal
    Grindcore
    Thrash Metal
    Doom Metal.



    også hører jeg alt muligt andet som jeg synes er genialt.



    Kashmir
    Coldplay
    Veto
    Tower of Power
    Wolfmother
    The Commodoeres
    The Clash .. osv osv osv osv


    Alt det fede !!


  • Tower of Power :clap: det er genialt

  • har stemt "andet"


    Står meget på Within temptation
    69 Eyes
    Gregorian
    Dodo & the Dodo's
    Rocazino
    Kim Larsen
    ellers en dynge 80'ere


    Gider ikke det trance/techno. Lyder træls mener jeg - men heldigvis er vi alle så forskellige. Syntes det virker meget monotomt og ensformigt


    Har trillet igennem byen her i sommers - der fik Bimmer'en alt hvad den kunne trækket med hjælp fra et solidt anlæg "Dodo & the Dodo's - Gi mig hvad du har" - det drejede hoveder og smil overalt. Alle kan jo synge med på det - og så skejer den en smule ud for mængden.



  • Det er fandmer i orden det der :9xo !!



    Er så sindsyg træt af det lorte techno der kun blive spillet i biler, på fuuld drøn! .. bah!


  • Helt enig herfra :clap: er lidt træt af de der hormon fyldte (eller mangel på samme ;) ) unge der drøner igennem byen med 80+ km/t og techno musik så højt at de ikke ville kunne høre hverken bildytteri eller krig lige bag dem (Ikke for at støde nogen, hvis der er nogen herinde der gør det :rules: )