Et lille værk: Sundance Rocket

  • Halløj folkens.


    Jeg har længe været lidt usikker omkring det her, men nu har jeg altså besluttet mig for at poste noget af mit eget musik her på tweak.


    Stykket er lavet i en sampler, Garageband, hvori jeg har sammensat en række klassiske og velkendte instrumenter.
    Der er i stykket trukket kraftigt på Helmut Lotti som inspirationkilde, men den garvede lytter vil nok også bemærke de diskrete strøj af DJ Tiesto, Bruce Springsteen og Los Lobos.


    Undskyld hvis jeg lyder lidt selvfed, men det er virkelig et nummer jeg er stolt af. Skulle I selv få lysten til at rode med det men ikke helt har gejsten, så bare rolig. Grunden til at netop dette nummer lyder så godt, er at jeg har været i praktik hos en MC i en uge og rodet med pulten.



    Hent det her:
    http://www.megaupload.com/?d=V3TKMAYB

  • Hej Carlsen.



    først og fremmest, virkelig en irriterende download side du har fundet..



    Nåh, til musikken. Kan godt følge dig, for mener bestemt også at du godt kan være stolt over dette unikke stykke musik..


    Med andre ord..




    HAHAHAHA :)) :)) :))



    hva fanden var det der lige Mr.Carlsen? !! oh my. :))

  • YEEES!!!!! Det er bare så kanon det der!! elsker det!! for satan.. hvornår kommer cden?!?!? MÅ EJE DEN!!! :cheers: :boxing: :clap: :dance: :drink:

  • Raller>


    Vidste ikke lige hvor jeg ellers skulle uploade det henne. For ja, megaupload stinker.


    Juice>


    Prøver du at sige jeg ikke har talent?? Det her er jo musikkens renæssance anno 2006. Men klart, der vil altid være skeptikkere.


    Fuckwad>


    God idé, tror jeg skriver en mail med det samme.


    The_Black_Bird>


    Jeg går i studiet til december ;)

  • Jeg er rimelig sikker på at jeg lidt hentyder til de manglende færdigheder i det "mix" der...



    Og håber da virkelig det en joke :ph34r:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Hvis du er i tvivl vil jeg mene det er lidt alarmerende.


    Altså man ved aldrig hva folk sys om deres "mesterværker" selvom jeg nu også rgnede med du lavede sjov...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2




  • Jamen så vil jeg da anbefale dig at komme ind i det stuide meget meget hurtigt, så du ikke skal spilde tid på at uploade det nogen steder mere, men så bare skiven kan stå på hylderne istedet.. KOM SÅ IGANG!

  • :ohmy:


    Er rørt til tåre, ved slet ikke hvad jeg skal sige, mangler ord der kan beskrive det.


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Quote

    Originally posted by Slacker
    Topnotch!
    Jeg kan især godt lide der ca halvvejs hvor du breaker den lidt med "båt-piuv-piuv". Det er klasse.


    Ja nemlig, kunsten ligger i afvigelse og detaljer.


  • Åh gud.. baune-mix.. ja.. ehm.. hvad er det man plejer at sige,.."Vi var unge og naive.. men dog med talent.."

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Hehe, føj for satan.


    Synes jeg kan spore en negativ stemme fra dig!? det er da fantastisk musik... Hvis det stod til mig skulle nummeret hedde "UNIKUM" Men vi valgte så Baune Techno Mix.. da det passer godt til at sangen.. Synes vi har nogle fede breacks hvor vi turner over i en helt ny stil.. ligesom du gør.. REVULUTIONÆRENENE:!!)=!"