The egg- Walking away (Hvilket remix??)

  • Jeg søger et bestemt remix til denne sang. Det er også den fra citroen reklamen med robotten på isen!


    Har hørt mixet på forskellige diskoteker rundt omkring, og det er et helt vildt nice mix! Har hørt den med Tocadiscos mix, men det er ikke lige præcis denne. Skal lige siges at det minder en del om Tocadiscos remix, men så vidt jeg husker synger dem fra the egg ikke noget i sangen + lidt andre ændringer!


    Nogle der har et bud? :O

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    The Egg - Walking Away [Tocadisco Acid Walk Mix]


    Det er i hvertfald præcis denne, som bruges i den nævnte reklame fra Citroen.


    Ja, men det er heller ikke den! :D Hvor er jeg besværlig..


    Har du hørt den hvor det kun er "(Tocadisco mix)"? Der hvor beatet går allermest amok/der er allerflest lyde på. Sådan lyder det meget af vejen!

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Ja, men det er heller ikke den! :D Hvor er jeg besværlig..


    Har du hørt den hvor det kun er "(Tocadisco mix)"? Der hvor beatet går allermest amok/der er allerflest lyde på. Sådan lyder det meget af vejen!


    Så har jeg muligvis misforstået dit spørgsmål. Troede du søgte versionen fra netop Citroenreklamen. :oops:


    Walking Away" (Tocadisco's Acid Walk mix)
    Walking Away" (Dusty Kid Pop Ga-Ga remix)
    Walking Away" (Dusty Kid dub remix)
    Walking Away" (K Iki remix)
    Walking Away" (original mix)


    Kender ikke til alle de nævnte versioner ovenfor, men det kunne måske være en af dem. Der er også lavet et mashup (som jeg ikke har hørt) kaldet:


    David Guetta vs. the Egg - Love Dont Let Me Go Walking Away


  • SÅ fedt track!!! Meget ligesom Trentemøller!! :9xo så det er bare GUTES!


    Mvh Mads :T


  • David Guetta vs. the Egg - Love Dont Let Me Go Walking Away. Der var du jo! :D Labber labber! Super tak Macimuz!