8 Films to die for..

  • Tror desværre ikk de kommer på DVD da jeg tolker det somom at det er 8 film der er for kontroversielle til at komme ud, men gad godt se dem ;)


    Men man kan da håbe de engang blir smidt på DVD :)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Hvor mange film kommer i biffen og så ikke efterfølgende kommer på DVD ?


    Er der penge i det, så kommer de på DVD. Længere er den vel ikke.


    Det tror jeg du har ret i, men hvis der ikke er nogen der vil producere dem på DVD, fordi de er for "disturbing" som Fino skriver, så kommer de jo ikke særlig langt...


    Men normalt så er dem der laver sådan noget pengegriske så det er da ikke udelukket :)

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Der er mange undergrundshorror film som aldrig bliver vist i offentligheden pga de er for forstyrrende (disturbing).


    bla bla bla ... Muligt du ikke kan finde dem i Blockbuster, men jeg kan hurtigt lave en liste med mindst 20-30 af mine film som du aldrig vil kunne finde i Blockbuster. Det betyder dog ikke at de ikke kan findes. Der er masser af shops som har "undergrundsfilm" ... Eller nærmere ikke-mainstream-film ... Undergrundsfilm er det jo nok laaaaangt fra.


    Quote

    Originally posted by Kenny
    Det tror jeg du har ret i, men hvis der ikke er nogen der vil producere dem på DVD, fordi de er for "disturbing" som Fino skriver, så kommer de jo ikke særlig langt...


    Men normalt så er dem der laver sådan noget pengegriske så det er da ikke udelukket :)


    Hvis folkene bag ikke var pengegriske, så ville de sgu nok ikke ende i biffen. Hvis filmene virkelig var så "disturbing" (for at bruge et ord som i vist godt kan li), så kunne du nok være sikker på at de ikke ville ende i biffen. Film ender i biffen for at tjene penge ... Tjener de gode penge der, så er det næsten stensikkert at de bliver udgivet på DVD ... for at presse lidt flere $$ ud af den ...


    PS. Hvis der var et klistermærke på f.eks. "The Ring" hvor der stod at filmen byggede på en virkelig hændelse .... Ville i så tro på det ? :razz:

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Som hvilke?


    Cannibal holocaust, August underground mordum, Aftermath, Men behind the sun.


    Har ikke set dem og har heller ikke tendenser til at se dem. Læser kun om dem. og intet andet.


  • Jeg ville! :ph34r:


    Ej, men det er sikkert riftigt nok at folkene bag er nød til at være pengegriske for at få et ordenligt overskud...


    Og der er sikkert filmudlejere der har "undergrunds" gysere, men det er nu sjældent man ser dem i de "kendte" udlejnings butikker (jeg har selv ikke støt på nogen endnu)

  • Quote

    Originally posted by Fino


    Cannibal holocaust, August underground mordum, Aftermath, Men behind the sun.


    Har ikke set dem og har heller ikke tendenser til at se dem. Læser kun om dem. og intet andet.


    De er ikke banned så meget mere end alt muligt andet. Cannibal holocaust er banned i australien, uk og så en håndfuld asiatiske lande som vi ikke regner med...

  • Jeg gad godt ha "Cruising" på DVD, men sker vist næppe at den blir udgivet.. ;( Selv om jeg da har læst mange har opfordret til den skulle genudgives - med vægt på en ekstra BonusDVD med en times ekstra materiale som blev filmet, men aldrig brugt i VHS'en.. (Gammel go film med Pacino btw)

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Der er forskel på at vise en film for en lukket forsamling, og så til at måtte sende en DVD på markedet.


    Vil nu ikke kalde biografen for en lukket forsamling, men fair nok. Så man må altså vise mere i biffen end man må udsende på DVD ? Mente ellers at censuren var modsat.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Vil nu ikke kalde biografen for en lukket forsamling, men fair nok. Så man må altså vise mere i biffen end man må udsende på DVD ? Mente ellers at censuren var modsat.


    Perioden for fremvisningen er jo meget begrænset, og desværre kun i USA de bliver vist :pokey:


    Men mener at der er en del forskel, på at vise noget i biografen, og så sende det ud på DVD'er.


    Håber bare at de kommer på DVD, de ser fede ud mange af dem.

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    De er ikke banned så meget mere end alt muligt andet. Cannibal holocaust er banned i australien, uk og så en håndfuld asiatiske lande som vi ikke regner med...


    Lad os lige se IMDB:


    South Africa: (Banned) /Thailand: (Banned) / Philippines: (Banned) / New Zealand: (Banned) / Malaysia: (Banned) / Ireland: (Banned) / Singapore: (Banned)/ Finland: (Banned) / Norway: (Banned) (1984-2005) / Australia: (Banned) (1984-2005) / Iceland: (Banned) / UK: (Banned) (1984-2001) / West Germany: (Banned) /Italy: (Banned) (1980-1984)


    Sys selv det er en god sum lande.. Det er jo rigtige dyr der bliver dræbt i denne film.


  • K, det var ikke dem som stod på wiki..


  • Det er satme da også for sygt for at være helt ærlig! Tvivler på at scenen er i kassen første gang! hvor mange dyr har de så slået ihjel? ikke fordi jeg er med i greenpeace eller panda foreningen, men seriøst der er altså grænser...

  • Quote

    Originally posted by D-Zs


    Det er satme da også for sygt for at være helt ærlig! Tvivler på at scenen er i kassen første gang! hvor mange dyr har de så slået ihjel? ikke fordi jeg er med i greenpeace eller panda foreningen, men seriøst der er altså grænser...


    Jeg kan sgu ikke se problemet. For mig er det ikke anderledes end om de blev slagtet for at blive spist.

  • Der er jo forskel på hvordan du dræber et dyr som skal spises, end på en film... og da vi snakker om horror film kan jeg forestille mig at det er ret blodigt og smertefuldt for dyret...