Nik og Jay kompot

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Fik linket til denne sang den anden dag, og jeg må indrømme jeg ikke kunne lade være med at grine :D


    De er jo faktisk ligeså gode som Nik og Jay :crazyeyes:


    Det er jo heller ikke svært at være ligeså "gode" som dem.


    Personligt synes jeg faktisk sangen er rimelig god.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Tja - hver sin smag. Og der er vist en del, der synes de er gode. Det afspejles vist meget godt i deres pladesalg.
    Men selvfølgelig er der nogle karlsmart-knægte, der skal gøre grin. Misundelse findes jo altid !
    Troede ikke latterliggørelse af andre, er noget vi bruger her på tweak.dk ![Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/33.gif]


    Nu handler det jo heller ikke ligefrem om latterliggørelse af nogen som helst.


    Selvom jeg ikke er fan af Nik og Jay, så ta'r jeg stadig hatten af for det de har formået at opnå, for der er jo ingen tvivl om, at de gør det rigtige når man ser på den succes de har. Deres tekster er ikke videre dybe, men rytmerne og musikken fejler nu ikke noget.


    Og at nogen i det hele taget gider beskæftige sig med, at lave en sjov sang på baggrund af hvad man har lavet, kan man jo også se som et kompliment - var man totalt elendig, så blev man nok bare ignoreret.


    Så se det her som et festligt indslag, det er hvad det er ment som fra min side.


  • der vil jeg nu altså give burgeren ret...


  • Okay - regnede heller ikke med, at den slags sku' komme fra dig. Men at henvise til 2 kegler, der med deres elendige sang, rent faktisk gør grin med dem. Tja det synes jeg nu er latterliggørelse. Men nok om det.


    Jeg er ikke direkte fan af dem, men synes også sound og rytme er okay.
    Og nogle af teksterne har da sagt mig noget, især fra den 1. skive.


    Derudover så sku' de to gutter, efter mine sønner's udsagn, være nogle helt alm. fyre, som selvfølgelig er præget af deres status. (Hvem ville ikke være det ? )
    De har mødt dem i privat-sfæren og de er helt "down to earth", når de bl.a. hygger sig med Alex (Musiker i samme genre og mine sønner's barndomsven.) Så'n lige for at få det aspekt med. :9xo


  • Ja nu har jeg ikke lige hørt sangen, men det er da ikke fornærmende når nogen laver en parodi på dig.
    Det er da heller ikke for at latterligøre dronningen, at linie 3 laver deres parodi på hende.


    Det er jo alt sammen bare spas, og når nogen gider at efterligne dig (på nogen som helst måde) må man da ta det som et kompliment.

  • Nik & co. er coole nok, men deres nye sang Når Et Lys Slukkes er dog lidt for klam til mig.


    Synes det er en nice nok lavet der :9xo

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Nik & co. er coole nok, men deres nye sang Når Et Lys Slukkes er dog lidt for klam til mig.


    Synes det er en nice nok lavet der :9xo


    Er det den, hvor de står i en skov ?

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Fik linket til denne sang den anden dag, og jeg må indrømme jeg ikke kunne lade være med at grine :D


    De er jo faktisk ligeså gode som Nik og Jay :crazyeyes:


    ja da bare meget bedre hehe

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Du af alle, burde da vide vi har en tråd til den slags film?


    Hvad snakker du om ?




    Gladiator - har ikke set musikvideoen, men mener de synger noget med "Speedometeret op til 65" og "Hun er selv overrasket, for i så lang tid har hendes liv været helt fuck'd".

    *fnis*

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Film? Det er nu ikke ret meget film over det her ;)


    Men der burde måske laves en Flash video til denne sang - lige som mange af de gode gamle backstreetboys parodier. Så tror jeg for alvor man kunne tale om der blev gjort grin med dem


    Kan personligt ikke klare ret meget af det nik og jay spytter ud - men når man har en kæreste som synes de er ok, så bliver man jo tvangsindlagt til noget en gang imellem, lige som når man er nede og træne og de absolut skal spille james blunt 2 gange på 1½-2 timer 8o


    Nu er min musiksmag så også direkte i den anden boldgade i forhold til Nik og jay, og synes også det er imponerende de er kommet så langt, men parodien er 10 gange bedre for mig end de rigtige sange :D