gode sci-fi film

  • jeg har efterh?nden set de fleste mainstream sci-fi film - leder efter nogle gode sci-fi film jeg ikke har set....


    jeg er mest til space/time ting


    hvis i gad spytte en r?kke af de gode ud ville det v?re super - der m? jo v?re en enkelt imellem som jeg ikke har set

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Event Horizon


    Yes sir..


    Den er s? mega fed og mega klam p? samme tid.. kan det blive bedre? :D

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by Niller
    starship troopers 1 & 2, Alien alle sammen..


    han sagde gode film :))


    jeg kan anbefale Serenity, den er mega fed :D

  • Quote

    Originally posted by Niller
    starship troopers 1 & 2, Alien alle sammen..


    Tror han har set dem :)


    Men du m? alts? ikke foresl? noget s? d?rligt som Starship Troopers 2. Har tilmed l?st Sony m?ske ville lave en 3er. :boxed:


    Anyways, er du til Star Trek ? Og s?fremt du ikke har set filmene, s? er der i hvertfald 10 at kaste sig i lag med.



  • faktisk ikke! - har kun set 1 starship troopers film - g?tter p? at det var 1'eren (den hvor de fanger den der brainbug) - vil helt klart st?ve 2'eren op!!!


    serenity har jeg heller ikke set - tjekker lige hvad det er for noget



    tak for input - keep em comming :D


  • Hvis du kunne lide Starship Troopers 1, den du har set, s? vil jeg lade v?re at st?ve 2eren op. Den ?del?gger det hele.


    Skal det v?re humor, s? kan du da tage en kigger p? Spaceballs ;)

  • Hvad med f?lgende?


    The Thing (foreg?r dog p? sydpolen, men omhandler et rumv?sen)
    Stargate
    Total Recall
    War of the Worlds (b?de den gamle og den nye udgave)
    6th Day (kommer kun med pga. der er dobbelt op p? Arnold) ;)
    Alien filmene (p?n?r nr. 4, den er ikke for god)
    Blade Runner


    En del af filmene n?vnt ovenfor er ikke just nye, men det er jo ikke sikkert at de er set. :D


    Kunne n?vne flere men smider lige et link til IMDB's top 50 for bedste Sci-Fi film i stedet:
    http://www.imdb.com/chart/scifi

  • Quote

    Originally posted by sam
    Chronicles of Riddick samt forg?ngeren til den, Pitch Black.
    2 ganske udem?rkede film, den ene med Vin Diesel


    ehh... dem begge med Vin Diesel :P

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by ayu


    ehh... dem begge med Vin Diesel :P


    bryder mig ikke om vin diesel....


    jeg springer over starship troopers 2 - og g?r efter cubic og serenity (evt. med firefly serien)...


    er dune filmene virkeligt noet v?rd? - jeg har ikke set dem men de er jo lidt gamle.... er lidt overrasket over at ingen har n?vnt en eneste stra trek film - men har set dem alle s? det er helt ok :D


    bare kom med flere (hvis i kan) - skal bare ikke v?re alt for gamle - gider f.eks ikke se frankenstein... meget god liste ellers MJO


  • N?vnte faktisk Star Trek ;) (Du b?r se alle 10 film). Og keder du dig, s? kan du da ogs? se TOS (The Original Series), TNG (The Next Generation), DS9 (Deep Space 9) samt Enterprise. Har aldrig v?ret s? stor fan af Voyager. Ej eller set meget af DS9, men h?rt meget rosende om den.


    Og ja Dune-filmene er bestemt noget v?rd. Vil da p?st? den originale Dune er et must at have set, is?r n?r man er til sci-fi.


    Kan i?vrigt foresl? dig de 3 Cube-film, dog endnu ikke set 3eren (Cube Zero). Der er m?ske ikke noget endvidere "spacefilm" over dem, men sci-fi er det i hvertfald.