Pirates of the Caribbean: Dead Mans Chest

  • Er lige kommet hjem fra bio og jesus christ en fed film, den følger 1'eren så godt og med alle de originale skuespillere. Effekterne er fede og ret godt lavet og den er bare så griner :D

  • Jeg var inde at se den her i nat med kæresten :D


    Den er så fed, og damn slutningen gør det hele lidt sejere :9xo


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Skal ind og se den på fredag og fuck om jeg glæder mig :clap:

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Lyder som om man skal bevæge sin røv i biffen alligevel.. Havde ellers besluttet mig for at se den når den kom ud engang.. Men det jo næsten krimminelt kan jeg høre :D

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • den er godt nok fed.. så den her til forpreimiere.. den er kæmpe god !!!!


    rigtig sjov, og mange fede efter. de er rigtig godt lavet de forskellige "racer" og hvorfor kan man slutte filmen sådan, nu kommer der jo ene 3'er....

  • Var også i biffen i går for at se den.


    Super film, men jeg synes den første var bedre. Der er perioder i filmen der godt kunne have været kortere. Og så kommer der jo ikke en rigtig slutning - den får vi først at se i den næste film.

  • Så den også i går aftes.


    Synes bestemt den er flot lavet og den fede humor fra 1'eren er bestemt ikke forsvundet , tværtimod.
    Synes de har fanget stemningen fra 1'eren rigtig godt - glæder mig til at se den næste.


    og ja den åbne slutning er altid noget crap, for man ved der går en helvedes tid inden man kan se videre ;)

  • Var også inde og se den!
    Damn den er fed, en smule bedre end 1'ern, og lidt sjovere:P
    Den der Krakon er sq for fed og pisse godt lavet


    Glæder mig til DVD'en og 3'ern

  • glæder mig til at få slæpt konen med i biffen... HEY HO og en hel flaske rom :drink:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    den er godt nok fed.. så den her til forpreimiere.. den er kæmpe god !!!!


    rigtig sjov, og mange fede efter. de er rigtig godt lavet de forskellige "racer" og hvorfor kan man slutte filmen sådan, nu kommer der jo ene 3'er....


    Nu altid været meningen der skulle være 3 film :)


    Anyways, så den igår aftes. Blev underholdt utrolig godt af filmen.

  • Jeg er lige kommet hjem fra biografen, og må sige at jeg synes det var en utrolig fed film, og var stemningen lidt anderledes frem for den 1. en smule mere dyster, og når man så væk fra de hystrerisk sjove øjeblikke, noget mere alvorlig.


    Men igen, en rigtig fedt film som lægger sig dejligt op af den 1.


    Jeg glæder mig utrolig meget til den 3. kommer og ville da ærgre mig hvis der ikke kom flere.

  • Var inde for at se den i dag. Jeg bliver bare mere og mere vild med pirates of the caribbean. Den levede rigtig godt op til forventningerne :clap:
    Så skal jeg bare vente et år til 3'eren ;( og et halvt på 2'eren på dvd

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Skal oss snart se den :)


    Den har fået meget bedre anmeldelser her i landet, i forhold til en del andre lande... spøjst...


    OT - der går rygter om at en 4'er under konstruktion... nogen der har hørt det samme ?

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Den har fået meget bedre anmeldelser her i landet, i forhold til en del andre lande... spøjst...


    Hvorfor er det spøjst? Du skal tænke på, at anmeldelser er anmelderens egen mening, og hvis nu danskere generelt set er mere positiv stemt overfor filmene, eller der bare ikke skal så meget til at imponere de danske filmanmeldere, er der da intet spøjst i det ;)

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    OT - der går rygter om at en 4'er under konstruktion... nogen der har hørt det samme ?


    Det rygte har jeg godt nok ikke hørt. Det skulle indtil videre gerne stoppe med 3eren.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Hvorfor er det spøjst? Du skal tænke på, at anmeldelser er anmelderens egen mening, og hvis nu danskere generelt set er mere positiv stemt overfor filmene, eller der bare ikke skal så meget til at imponere de danske filmanmeldere, er der da intet spøjst i det ;)


    :roller:... Spøjst imo så. Altså den har været helt nede og runde de 3 stjerner osv., så udfra en proffesionel bedømmelse, må man da sige at det er bare liiiiidt spøjst, at den kan radsle så meget imellem sine karaktere ;) Anmeldere går self udfra sin egen mening, men siden Captain Jack and the crew er faldet i alle folks hjerter, så må der vel være gået et eller andet galt ! ?



    Quote

    Originally posted by Macimuz


    Det rygte har jeg godt nok ikke hørt. Det skulle indtil videre gerne stoppe med 3eren.


    Ja - men de sagde i nyderne på TV2, at 4'ern var på tegnebrættet. Men det lyder lidt usandsynligt indtil videre.

  • synes da ikke den var så fed... den var lidt for langtrukken i slutningen, og jeg havde faktisk problemer med at huske de forskellige personers rolle fra den tidligere film... Afslutningen er sådan både og...

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Ja - men de sagde i nyderne på TV2, at 4'ern var på tegnebrættet. Men det lyder lidt usandsynligt indtil videre.


    Hmm, det håber jeg godt nok ikke er sandt. Vil foretrække den som en triologi.


    For at fremhæve et gammelt ordsprog: "man skal stoppe mens legen er god".


    Selvom det ikke er feset ind i Hollywood.

  • Kunne ikke så godt lide 1'eren så gider ikke bruge penge på at se 2'eren. Jeg ved faktisk ikke helt hvorfor jeg ikke var vild med den, men det er nok fordi jeg hader pirater. :roller: