God teenager film (:

  • Hej alle sammen,


    Jeg ville høre om der var et par som kunne komme med nogle forslag til en film, som skal handle lidt om teenager årende (:
    Jeg har set Dumline og sådan en type må det også meget gerne være (Hmm..Det er vel også noget teenager háløj :P)


    Aqu!


    !EDIT - Drumline* :D

  • Du kunne eventuelt tjekke det her link http://www.imdb.com/title/tt0328538/ filmen hedder Thirteen, og er en af de bedste teenage film der findes den er på engelsk, og den er super, der er 2 piger med i den, som er utrolig lækker. Den handler om den ene pige ved navn Evi som du ser til højre på covert, hun drikker, ryger og tager stoffer, hun får så pigen på venstre side af covert med til en helt masse trælst, og det går ud over mor'en og hele familien, den har lige været på TV3, har set den 2 gange nu, og den kan bare ses igen og igen lige indtil dvd skiven er slidt op :P

  • Fucking Åmål - så ka' det ikke blive mere teenagefilm.
    Den er svensk og ganske udemærket

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Har også set 2 ryk og en aflevering, syntes bare slet ikke der er noget handling i den.


    Enig den var elendig


    troede man så: 2 Ryk og en Aflevering :boxed:

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Du kunne eventuelt tjekke det her link http://www.imdb.com/title/tt0328538/ filmen hedder Thirteen, og er en af de bedste teenage film der findes den er på engelsk, og den er super, der er 2 piger med i den, som er utrolig lækker. Den handler om den ene pige ved navn Evi som du ser til højre på covert, hun drikker, ryger og tager stoffer, hun får så pigen på venstre side af covert med til en helt masse trælst, og det går ud over mor'en og hele familien, den har lige været på TV3, har set den 2 gange nu, og den kan bare ses igen og igen lige indtil dvd skiven er slidt op :P


    Så Thirteen for 2-3 måneder siden, den kan jeg ihvertfald godt anbefale. :9xo

  • Godt nok lige på grænsen til at være det, men:


    Slackers, RoadTrip og American Pie "Band Camp"


    Og måske lidt piget.. 10 things I hate about you

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • The girl next door.

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • IMO var Bagland noget juks fra start til slut. At den vandt priser fatter jeg slet ikke!


    Råzone ser fed ud. Den handler om en pigebande der er i den RÅ ZONE hehe. Ej spøg til side. Den tror jeg faktisk er fed nok.


    Ellers American Pie 1 & 2 da. Thirteen er fed ja, fuckin åmål ditto.

  • Quote

    Originally posted by Lecter
    IMO var Bagland noget juks fra start til slut. At den vandt priser fatter jeg slet ikke!


    Råzone ser fed ud. Den handler om en pigebande der er i den RÅ ZONE hehe. Ej spøg til side. Den tror jeg faktisk er fed nok.


    Ellers American Pie 1 & 2 da. Thirteen er fed ja, fuckin åmål ditto.


    Ja jeg skal da klart ind og se Råzone tror den er mega fed..
    Drømmen Måske ikk så meget en teenager film, men det er ihvertifald god.. :D

  • Så selv "IT" eller "Det Onde" da jeg var meget lille, havde skidt i bukserne bare ved at høre navnet:
    "PENNYWISE THE EVIL CLOWN"


    http://www.imdb.com/title/tt0099864/


    Der er børn med i den så det går vel under teenager kategorien :)) :))


    Så lige traileren, den er meget mere uhyggelig end den platte trailer.


    Ham der spillede klovnen var åbenbart så oprigtig at alle undgik ham under optagelserne.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 2 gange, sidst af RAC ().

  • Hvis du godt kan leve med "pige" film så se


    Freaky Friday.
    Ten things i hate about you (Måske ikke helt "teengaer")
    How to lose a guy in ten days (Måske ikke helt "teengaer")
    American Pie serien (1,2,3, band camp)
    Nordkraft
    Pusher
    Monthy python (Life of brian, knithts of the holy grale, genneralt film af dem)


    Ellers er der MANGE andre film der ude

  • 40 days and 40 nights.



    De sidste 3 du nævner har så intet med teenage-årene at gøre...