Jeg gør min entre, men jeg halter på mit højre ben

  • Hvad hedder denne sang?


    Jeg har fundet teksten via Google.com, men kan ikke finde hvem der har lavet den og hvad den hedder :boxed:


    Quote

    Jeg gør min entré mens jeg halter på mit højre ben Jeg leder efter min øjesten Men kan ik’ se gennem lokalet på grund af røg Jeg kan ik’ høre hvad nogen siger for musikken er alt for høj Går op i baren for jeg ser en chick, ay Med langt mørkt hår der kan finde ud af at bevæge sig lidt Jeg trækker hende sgu ud til siden, main Og visker i hendes øre ligesom Ying Yang Hey søde jeg lagde mærke til dig Det der blik, det der smil og den body der stritter Så hvad hedder du og, ay hvor kommer du fra Det lyder lykkert, mit navn er Marc Johnson ude fra 8210 Og jeg kunne godt tænke mig at kig forbi Og jeg kunne godt tænke mig at kig forbi Og jeg kunne godt tænke mig at kig forbi Vil du kig forbi, for jeg ser noget jeg kan lide Selvfølgelig vil jeg det baby, tager mig god tid Jeg skynder mig sgu ik’ baby Vil du kig forbi, for jeg ser noget jeg kan lide Jeg har tænkt mig at tænde dig, dreje dig og vende dig Så sig hvad du vil sige Jeg vader ned af trappen mens jeg halter på mit højre ben Jeg kommer lige fra min øjesten Så jeg stopper en vogn og smiler mens jeg hopper i den For jeg har aftalt med drengene at vi skal i biffen Ud af taxaen og mødes med de andre Men tøsen fra i går sidder fast i mine tanker Jeg sidder vidt i filmen, fuldstændig ukoncentreret Og det er der telefonen vibrere Hey baby tak for i går Jeg sidder lige i biffen kan vi snak når jeg går Okay, det er da nederen at du keder dig Men jeg kan godt mærke hvor samtalen leder mig hen Jeg er hjemme klokken halv ti Og jeg kunne godt tænke mig at kig forbi Og jeg kunne godt tænke mig at kig forbi Og jeg kunne godt tænke mig at kig forbi Jeg glider ind af døren mens jeg halter på mit højre ben Men armene rundt om min øjesten Og hele restauranten stirrer, bare fordi’ jeg sørger for min chick ”Holder døren, trækker stolen ud og alt det shit” et par flasker vin senere så det ned i byen Og Marc giver alt på menuen Så vi ender samme sted som vi mødte hinanden Visk i mit øre så mister jeg forstanden Ja jeg giver en forsmag på senere når vi kører i en taxa - På vej hjem og bider i dit øre Jeg har tænkte mig at ta’ dig til du kravler op ad væggen Og sæt din røv på mig og se dig bevæge den På samme tid som når hun tager vores ti Hun har en veninde der også vil kig forbi Hun har en veninde der også vil kig forbi Hun har en veninde der også vil kig forbi

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Nu har jeg jo rent faktisk oplyst dig om en kunstner over MSN.


    Ja men ved ikke hvilken af hans sange det er, og gider ikke købe hans CD for at få det ene nummer

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Han synger: "Mit navn er Marc Johnson".


    Og hvis du nu havde gjort dit Googlearbejde ordentligt, havde du også fundet denne debat på Jubii ;)


    Undskyld Mor, alle kan overse noget ;)

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Han synger: "Mit navn er Marc Johnson".


    Og hvis du nu havde gjort dit Googlearbejde ordentligt, havde du også fundet denne debat på Jubii ;)


    Det var også det første jeg lagde mærke til i den lyrik :)