[Hardstyle] Lyt og bedøm..

  • Hey. :clap:


    En af mine venner er en form for amatør hardstyle producer tingeling gøgl. Han kunne godt tænke sig at høre jeres bedømmelse så derfor laver jeg denne post. Sangen hedder "Let there be house". :hb:
    Nogen af hans remixes og denne her sang er blevet spillet på et diskotek i Odense kaldt Ruff Enuff. 2 af hans tracks er også blevet spillet i Gram, på et disk. kaldt Ateza. ( :dance: ) .. Han har dog ikke fået nogen singler udgivet endnu. 8o
    Synes selv at det er et fint og fedt nummer han har fået bikset sammen der.


    Anyways her er den.. Klik her

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Hey. :clap:


    En af mine venner er en form for amatør hardstyle producer tingeling gøgl. Han kunne godt tænke sig at høre jeres bedømmelse så derfor laver jeg denne post. Sangen hedder "Let there be house". :hb:
    Nogen af hans remixes og denne her sang er blevet spillet på et diskotek i Odense kaldt Ruff Enuff. 2 af hans tracks er også blevet spillet i Gram, på et disk. kaldt Ateza. ( :dance: ) .. Han har dog ikke fået nogen singler udgivet endnu. 8o
    Synes selv at det er et fint og fedt nummer han har fået bikset sammen der.


    Anyways her er den.. Klik her


    overall et ok track, kunne godt lyde lidt af en scantraxx prodution den lidt hårdere acid præget stil, 'det kan vi godt li''. men en ting der skal ændres er starten (dov kun hvis den er sådan i orginal version) den skal ikke fade op, den skal heller starte mere 'bræt' eller med en stille 'intro', håber du forstår hva jeg mener.


    giver 5/10 (kan ikke gi højre/lavere da jeg ikke har hele tracket)

  • Det er kun et udklip af sangen da han ikk vil udgive det hele.. han har sendt den en til scantraxx og noget der hedder darkstyle lignende.. hvis han dog ikk har mulighed for at få den udgivet på nogen måde vil han da sikkert putte det hele ud så han kan få en ordentlig bedømmelse :P

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Det er kun et udklip af sangen da han ikk vil udgive det hele.. han har sendt den en til scantraxx og noget der hedder darkstyle lignende.. hvis han dog ikk har mulighed for at få den udgivet på nogen måde vil han da sikkert putte det hele ud så han kan få en ordentlig bedømmelse :P


    måske han skulle starte et mindre sted..

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Det lyder oki :9xo


    Hvordan har han lavet den ?


    Han bruger det nyeste FL studio og bruger reason 3.0 til at lave kicks og andre effekter.. sidst men ikke mindst bruger han også et dusin mods til FL Studio såsom V station osv..

  • Quote

    Originally posted by SplatDK
    måske han skulle starte et mindre sted..


    nå ja, god idé.. men har os lige fået af vide at han ikk har sendt det ind endnu men han overvejer dog det.. men han har en god ven der hedder Charlie som har fået noget udgivet. han sender det ind samme sted som ham.. ka ikk huske hvad det hedder.. kun at sangen hedder rage attack..