Fede Film Citater.

  • Hey Gutter og gutinder! :D


    Hvad er jeres yndlings film citat?


    Min er klart da Jules i Pulp Fiction citerer Ezekiel 25:17 for Bratt:
    "The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee."


    GENIAL scene!

  • "An old man dies, A young girl lives, Fair trade"


    Sin city :P. Elsker det Citat.


    Og mit yndlings er fra Boondock Saints der køre noget lignende:


    "Its a fucking six shooter. Nine bodies in here. What the Fuck were you gonna do? Laugh the last three to death, FUNNYMAN!"


  • !00% Fedeste filmcitat ever.....
    Er også bare belvet grovsamplet.... :clap:

  • "Bucle your seat dorothy, cause kansas is going bye bye" - Citat fra Matrix 1 :D


    Tror jeg har stavet det rigtigt :P

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • mit yndlings er fra Boondock Saints


    And shepards we shall be


    for thi my lord for thi


    power have to send forth


    by thir hand her feth may swiftley


    carry out thi cammand


    so we shall flour a river fourth too thi


    and teaming with souls shall it ever be


    in nomine patris


    et filli


    et spiritus sancti

  • Et af de fedeste syntes jeg må være Gimli i ringenes herre the return of the king da Legolas lige har nakket en Olifant og Gimli siger "It still only counts as one!" det syntes jeg bare er kæmpe fedt

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    Et af de fedeste syntes jeg må være Gimli i ringenes herre the return of the king da Legolas lige har nakket en Olifant og Gimli siger "It still only counts as one!" det syntes jeg bare er kæmpe fedt


    Haha ja det mere et genialt "moment" end et citat :P

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • I'm with you :)

  • "If you flash your piece out on the lanes, I'll take it away from you and s'tik it up your ass and pull the tricker till it goes click!"


    Selvfølgelig fra The Big Lebowski, var flad af grin første gang selveste Mr. Jesus sagde det, og synes stadigvæk det er så grineren!

  • Quote

    Originally posted by Morten
    [B]"If you flash your piece out on the lanes, I'll take it away from you and s'tik it up your ass and pull the tricker till it goes click!"[/B]
    Selvfølgelig fra The Big Lebowski, var flad af grin første gang selveste Mr. Jesus sagde det, og synes stadigvæk det er så grineren!


    Det er bare så godt og ville også være mit bud :9xo


    Ellers er John T også for fed i Broken Arrow med linien: "i said god damn what a rush"!

  • Kan ikke lige komme på et bedre film-citat...
    Men et citat fra min gamle delingføre..:


    "Jeg river tarmen så hårdt ud af røven på dig, at du aldrig kommer til at gå igen!"


    Når man oplever det live, så slår det til enhver tid et godt film-citat :)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • De fedeste film citat er imo fra Forest Gump

    Quote

    Moderen siger: Life is a box of choclate


    Quote

    Senere i filmen siger Forest: My momma always said life was like a box of choclates, you never know what you are gonna get


    den bruger jeg meget nu her til eksammen (især den sidste)

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    Kan ikke lige komme på et bedre film-citat...
    Men et citat fra min gamle delingføre..:


    "Jeg river tarmen så hårdt ud af røven på dig, at du aldrig kommer til at gå igen!"


    Når man oplever det live, så slår det til enhver tid et godt film-citat :)


    han lyder som en hyggelig fætter :crazyeyes:

  • Mit er fra Lord Of War:


    Andre Baptiste Sr.: They say that I am the lord of war, but perhaps it is you.
    Yuri Orlov: I believe it's "warlord."
    Andre Baptiste Sr.: Thank you, but I prefer it my way.


    Det rocks

  • Quote

    Originally posted by SplatDK


    han lyder som en hyggelig fætter :crazyeyes:


    Ganske hyggelig..
    Han kunne gøre enhver god morgen på kasernen til noget helt specielt :roller:

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Syntes bare det her lyder fedt når Johnny Depp siger det:


    "we had two bags of grass seventy-five pellets of mescaline five sheets of high-powered blotter a saltshaker half-full of blow a whole galaxy of multi-colored uppers downers screamers laughers... also a quart of tequila a quart of rum a case of beer a pint of raw ether and two dozen amyls. Not that we needed all that for the trip but once we get goin the tendency is to push it as far as we can."


    I filmen Fear and Loathing in Las Vegas..
    Og det er også brugt i en eller flere techno tracks.


    Mvh Mads :T