Techno/trance sange!

  • 2tal ynglings pt. er Lacuna - Celebrate the summer .. Lucamino - More than this .. Bacera - Secret og Love .. 2 Elements - I Can Fly .. Og til sidst Scooter feat bloodhound gang med uhm tiss uhm tiss.. de er halvgamle..


    Hvis ikke det er noget du har i forvejen er det lækker musaki


    Edit: Tjekkede lige de navne du skrev.. har ikke nogen af de kunstere? synes eller jeg har lidt af hvert..


    //Out - EcoPa

    Ryzen 1600X, 16GB, GTX2060-6GB, 1TB SSD, 5TB HD.

    Rettet en gang, sidst af EcoPa ().

  • Gå ned i den lokale pladebiks og lyt til Hard Dance Mania 1-7, så får du en god idé om nogle sange i den stil du søger. Disse er mixet af Pulsedriver. Der er iøvrigt også et mix-compilation kalder Summer Dance Mania, som er mixet af Pulsedriver samt Rocco og Bass-t.


    Skal det være lidt hårdere, så er der Hard Bass Chapter 1-XX. Og disse af Rocco og Bass-t.

  • Du får lige nogle klasse sange her:


    Karma - Every Time You Leave [Age Pee Remix]


    Age Pee - When The Rain Begins To Fall [Axel Konrad Radio Mix]


    Akira - Million Miles Away Form Home [DJ Manian vs. Tune Up Remix]


    Scooter - See Me, Feel Me


    Bad Boys DJ Team - Enola [Ziggy X Remix]


    Marc Korn - Spirit Of The Night [89ers Remix]


    Mandy & Randy - Nothing's Gonna Stop Us Now


    Pulsedriver - Vagabonds [Real Booty Babes Remix]


    Project Medusa VS. Exor - Moonshine [Megara vs DJ Lee Dub Remix]


    Rob Mayth - Can I Get A Witness [Cascada vs Tune Up Remix]


    DJ Dean - Play It Hard


    Eddy Wata - Jam


    Scarf - Odysee [Plazmatek Remix]


    Cascada - How Do You Do


    CJ Stone - Infinity


    D.H.T. - Listen To Your Heart


    Floorfilla - Pinocchio


    DJ Arne L 2 - R.I.P


    DJ Digress - Follow Up


    DJ Manian Vs. Tune Up - Rhythm And Drums 2006 [Rave Allstars Remix]


    DJ Visage - Rock That Sound


    DJ's @ Work - Someday


    Fatima vs. DJ Taylor & Flow {Das Saint Remix]


    Floorfilla - Komputermelody


    Floorfilla - Kosmiklove [89ers Remix]


    Gigi D'Agostino - La Passion [gigi Live 2005]


    Global Deejays Vs. Jet Set - In The Name Of Love


    Groove Coverage - On The Radio


    Dj Tom Stevens Vs. Fridge - Outface 2000



    Og jeg kunne blive ved, men gider ikke skrive flere ned :)

  • Cascada: Jan Wayne, Groove Coverage, Kate Ryan.


    Axel Coon/Ziggy X: Pulsedriver, DJ Dean, DJ Shog, Alex M.


    Adrima: Sven-R-G vs. Bass-T, Rocco, Tune Up, Special D, Sam G, 2 Vibez.


    Det er dem jeg synes som måske minder lidt om de kunstnere du har nævnt - men det er vel altid lidt individuelt.


    Udover dem så tjek Brooklyn Bounce, Armin Van Buuren, Blank & Jones og Ayu.


    Sig til hvis du mangler en ny ladning kunstnere at tjekke ud, jeg har alt for meget af den slags musik.

  • Va med:


    tune up: Bounce, Forever young, ravers fantasi.


    Klubbingmann: Magic summer night


    ATB: Ecstasy

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Hvis "Scooter" er techno, så hedder jeg Bjarne Golbæk. Det er wannabee techno, og utrolig dårligt musik. Basta!


    Megara Vs. Dj Lee - Human Nature
    Megara Vs. Dj Lee - Musical Soceity
    Megara Vs. Dj Lee - Full Intention (Club Mix)
    C-Bool - House Baby (Verano Remix)
    Starsplash - Hardstyle My Style (Dj Metazero Happy Hardcore Remix)
    Rocco - Spaceman 2004
    Tune Up - Ravers Fantasy
    Bulldozzer - Funky Groove (Tune Up Remix)
    Bulldozzer - Bazooka (Club Mix)
    Armin Van Buuren - Serenity (Sensation White Anthem 2005)


    See, that's the real shit :boxing: - Ikke altsammen er trance, men det er tracks som de fleste trance-elskere ville kunne lide ;)


    Nu skal vi jo heller ikke glemme alle Speedbreakers remixes. De er geniale. Opret en bruger på Euroadrenaline.com's forum, og søg i forummet efter "Speedbreaker". Den mand er genial. Især hans remix af Yeah! med Usher.


    Quote

    Originally posted by Fino
    techno er dj tiesto som sutter pænt groft i min mening..


    Nej, Dj Tiësto laver ikke techno - men anthem trance. Og det kan godt være du ikke bryder dig om ham, men han sutter bestemt ikke. Han er meget professionel, og ved hvad han har med at gøre.

  • Synes sgu Tiesto og Armin Van Buuren vel nærmest er den 'blideste' form for Trance - men det gør dem jo slet ikke ringere. Jeg nyder sgu dem begge, med sidstnævnte som favorit. Hvordan Tiesto kan blive til Techno forstår jeg ikke helt.

  • Quote

    Originally posted by Madsass


    Nej, Dj Tiësto laver ikke techno - men anthem trance. Og det kan godt være du ikke bryder dig om ham, men han sutter bestemt ikke. Han er meget professionel, og ved hvad han har med at gøre.


    Ahh, du er desværre også lidt gal på den her. Tiesto laver skam ikke kun det såkaldte Anthem Trance, hvilket kan være et track som det AvB producerede til Sensation White i holland sidste år. Et bud på noget Anthem trance fra Tjis (Tiesto), kunne være Forever Today. Ellers vil jeg ikke påstå tracks som Love Comes Again, In My Memory, Ur og lignende er bud på anthem trance.


    Men du har ret i, at Tiesto ikke laver Techno. Ved i det hele taget ikke hvorfor folk kalder sådan noget her for Techno. Det der bliver efterspurgt i denne her tråd er Commercial Trance eller Euro-trance. Det er yderst populært i Tyskland. Kan også benævnes som poppen af trance. Det er oftest numre produceret langt mere på computer end en del af det mere oprigtige trance fra folk som AvB og Above & Beyond osv. Synes i hvertfald ikke man oplever den store tendens til guitar, klaver og andre instrumenter i com.trance. Det eksistere skam også i den genre, men slet ikke på samme måde.

  • vil bare lige bringe : Marc Acardipane Feat Ballonn - Go West (Special D Rmx) on the tracklist :D hehe..


    rigtigt godt track! :dance:

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Ahh, du er desværre også lidt gal på den her. Tiesto laver skam ikke kun det såkaldte Anthem Trance, hvilket kan være et track som det AvB producerede til Sensation White i holland sidste år. Et bud på noget Anthem trance fra Tjis (Tiesto), kunne være Forever Today. Ellers vil jeg ikke påstå tracks som Love Comes Again, In My Memory, Ur og lignende er bud på anthem trance.


    Men du har ret i, at Tiesto ikke laver Techno. Ved i det hele taget ikke hvorfor folk kalder sådan noget her for Techno. Det der bliver efterspurgt i denne her tråd er Commercial Trance eller Euro-trance. Det er yderst populært i Tyskland. Kan også benævnes som poppen af trance. Det er oftest numre produceret langt mere på computer end en del af det mere oprigtige trance fra folk som AvB og Above & Beyond osv. Synes i hvertfald ikke man oplever den store tendens til guitar, klaver og andre instrumenter i com.trance. Det eksistere skam også i den genre, men slet ikke på samme måde.


    Mener da at Dj tiesto laver techno da.. Kender ikk så meget inden for den del af den elektroniske genre.. har mest fokuseret på dance siden.. men har da altid ment at techno er lig Dj tiesto.. Han har lavet en sang som jeg ka lide.. ka dog ikk huske hvad den hedder men det er en af de bedre han har lavet.. men hvis dj tiesto ikke laver techno.. hva laver han så `?

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Ahh, du er desværre også lidt gal på den her. Tiesto laver skam ikke kun det såkaldte Anthem Trance, hvilket kan være et track som det AvB producerede til Sensation White i holland sidste år. Et bud på noget Anthem trance fra Tjis (Tiesto), kunne være Forever Today. Ellers vil jeg ikke påstå tracks som Love Comes Again, In My Memory, Ur og lignende er bud på anthem trance.


    Jeg er ikke enig med dig, desværre. Lad mig citere en forklaring af Anthem Trance for dig:


    Anthem trance (also known as uplifting trance): Style of trance that emerged in the wake of progressive trance in the late 90's. Characterized by extended chord progression in all elements (lead synth, bass chords, treble chords), extended breakdowns, and relegation of arpeggiation to the background while bringing wash effects to the fore.


    Quote

    Originally posted by ArchieM
    Infected Mushrooms - Deeply Disturbed


    Rigtig fedt track imo.


    Det er Goa, og ikke techno / trance :)