Yu-Gi-Oh!

  • Drenge, jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig.
    Jeg er her på det sidste blevet helt vild med Yu-Gi-Oh, ikke mindst fordi jeg har siddet og gennemset sæson 2-3 de sidste to weekender - tro mig, det er mange timer, men for satan hvor bliver man hooked, ja nærmest fanatisk. Sæson 4, som jeg har, er desværre på japansk, hvilket ødelægger ALT, og jeg gider ikke se det. Jeg kan vel ikke komme udenom at afsnittene er nogle en af mine venner har downloadet (Skidt skidt, I know), altså hele sæson 1-4, hvor det så desværre kun er 1-3 der er på engelsk. Men det har altså gjort mig helt og aldeles hooked på denne serie, hvilket betyder at jeg skal have dem på DVD - og det kan ikke gå for hurtigt. Problemet er at jeg ikke kan finde det. På ebay kan jeg finde sæson 1-2 på engelsk, og så nogle enkelte parts fra sæson 3, men langt fra tilfredsstillende (Fra sæson 3's vedkommende). Dvs. jeg kan få sæson 1-2 som complete set på engelsk hvilket jo er fedt nok, men dem har jeg efterhånden set til ende, da jeg både har set dem på engelsk, men også på dansk (Hvor DR1 er kommet til). Men det er sæson 3-4 jeg skal bruge. På japansk, via ebay, kan du finde vol 1-29 hvilket vil sige sæson 1-4, meeen de er selvfølgelig på japansk, så nej tak. Jeg bliver derfor nødt til at spørge herinde om der er nogle der har nogle ideer ? For det kan bare ikke passe at man ikke kan få det hele samlet. Og jeg ved at sæson ER blevet indtalt på engelsk, så det burde ikke være derfor. Og det er sæson 3 som sagt også, kan bare ikke forstå hvorfor man kun kan finde sæson 1-2 - men ikke de andre ;(
    Ja, lidt forvirrende post, men jeg håber stadig der er nogle der har nogle ideer til hvordan dælen jeg skaffer dem.



    På forhånd tak !

  • Det nemmeste er at downloade fansubs, det er dog kun lovligt for ulicenseret anime medmindre de forlanger betaling for det.


    En fansub er hele episoden med engelske undertekster.


    Typisk bliver de pakket i torrent filer, som du kan downloade.


    Jeg ved ikke om yu gi oh er licenseret, tjek det hellere først.


    hvis du mangler serien, så find det på http://www.boxtorrents.com. Her er det kun en lille del af deres torrents der er licenseret, så det meste skulle være lovligt at hente.


    EDIT: det kan sagtens være at episoderne i sæson 3-4 ikke er udkommet på engelsk, eller kun lige er udkommet.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Tigerplayer ().