Italiandancefloor!!

  • Noegn der kender nogle gode italiandancefloor sang?????

    ASUS P5AD2-E Premium
    P4 640 3.2 GHz * ZALMAN CNPS 7700-Cu
    Samsung 2 x 512 MB DDR2 PC4200
    HIS Excalibur X800XL IceQ II Turbo 256 MB GDDR3
    1xWD Raptor 74GB * 2x200GB Maxtor
    Cooler Master CM Stacker * NorthQ Super Silent 400watt

  • Hvis du mener sår'n noget Italodance eller hvad det hedder, så prøv at sende en PM til Fino, han kan en masse. Hvis altså han ikke svarer selv her. :9xo

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Gigi D'agostino - L'aumor tojours (eller hvordan filan det staves)
    Gabry ponte - Geordie, Depends on you (Ultimate remix), Radioattivita og andre sange med gabry ponte..
    Dj Lhasa - Guila (Gabry ponte remix er specielt god)
    Manovale Sonoro - Deep in your soul er et rittig godt exempel på noget af det dejligste italo der findes.
    Prezioso feat. marvin har lavet mange gode sange.. kig på artisten..
    Il Folklorista - Thoes where the days er en af de rittige gode med fransk stemning i :)..

  • ok mange tak

    ASUS P5AD2-E Premium
    P4 640 3.2 GHz * ZALMAN CNPS 7700-Cu
    Samsung 2 x 512 MB DDR2 PC4200
    HIS Excalibur X800XL IceQ II Turbo 256 MB GDDR3
    1xWD Raptor 74GB * 2x200GB Maxtor
    Cooler Master CM Stacker * NorthQ Super Silent 400watt

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Gigi D'agostino - L'aumor tojours (eller hvordan filan det staves)
    Gabry ponte - Geordie, Depends on you (Ultimate remix), Radioattivita og andre sange med gabry ponte..
    Dj Lhasa - Guila (Gabry ponte remix er specielt god)Manovale Sonoro - Deep in your soul er et rittig godt exempel på noget af det dejligste italo der findes.
    Prezioso feat. marvin har lavet mange gode sange.. kig på artisten..
    Il Folklorista - Thoes where the days er en af de rittige gode med fransk stemning i :)..


    Sidder jeg selv og hører. Et virkelig godt nummer :9xo

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Quote

    Originally posted by momonoa


    Sidder jeg selv og hører. Et virkelig godt nummer :9xo


    Hehe, jeg elsker selv den der :))

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Rettet en gang, sidst af TheSnake ().

  • Endnu en jeg har fundet.. den er virkelig ond.. en der har givet mig gåsehud.. og der ska meget til at få mig til at få gåsehud :)..


    Rumble Pit - No alle Pirateria (Niny & Alba remix)..


    Du sku os tjekke rumble pits anden sang in your time.. den er også rittig ond! :P