Nye film på DVD som er værd at se ?

  • Er det bare mig, eller ser det meget sløjt ud med nye film, som i det hele taget er værd at glo på ?
    Jeg lejede blandt andet constant gardener forleden og den var desværre direkte kedelig. :boxed:


    Kan du komme i tanke en en ny film på DVD som er værd at se, så skriv endelig navnet på den.
    Der er sikkert andre, som også kan få glæde af det. :9xo

  • Det kommer jo så an på hvad man er til af film.


    Flight Plan kom på DVD for et par uger siden, og jeg synes det er en fed film.


    Drabet er også kommet på DVD. Det er klart en jeg gerne vil se på et tidspunkt.


    Fluerne på væggen er meget anderledes, og selvom jeg havde sådan en WTF følelse i kroppen da jeg havde set den, var den alligevel ikke helt elendig.


    Og ellers ser det ikke helt skidt ud mht. hvad der kommer indenfor den næste måneds tid.

  • Lord of War, ved ikk om den er kommet ud på dvd? Men mega blæret film, med den sejeste intro :D En kugle fra den bliver lavet på fabrikken, hvor du følger hele kuglens "livscyklus", fra den bliver lavet til den bliver brugt. Mega blæret lavet :D


    The Amitville Horror (Mega fed gyser)
    American Pie Band Camp (Go griner :D)
    Euro Trip (Også go griner)


    Gode valg set fra min side af.

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • Tak for forslagene. :D


    "Euro Trip (Også go griner)"
    He he... Jep. Jeg var flad af grin over robot-slagsmål-scenen... :))

  • Nu er de ikke ligefrem 'nye' allesammen, men Bourne filmene - Constantine - Boondock saints - the butterfly effect - Warlord..


    Ellers er en live dvd med Rage Agaist The Machine også top tidsfordriv.. :)

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Tak for forslagene. :D


    "Euro Trip (Også go griner)"
    He he... Jep. Jeg var flad af grin over robot-slagsmål-scenen... :))


    Haha ser også møggrineren ud :D Og så er den fyldt med bare patter ;) Ake´mam

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • Må give dig ret, der er ikke rigtigt noget nyt ... Ikke engang i listen af kommende film. Det eneste jeg ville falde over er Narnia, dog ikke den udgave som udkommer.


    Det er en sløv periode, og i en sådan vælger man at anskaffe sig nogle af de rigtige gode klassikere, som kunne være Tilbage til Fremtiden (Triologien) !