Armin Only - The Next Level (Musik-dvd)

  • Så modtog man idag denne musik-dvd. Fine optagelser fra hans liveshow i Holland tilbage i november sidste år. Showet varede 9½ time, dog ikke på dvden. her oplever man mest hans egne numre suppleret med "live-performance" af sanger og sangerinder, hvilket dog er et stort plus.


    I forhold til Tiesto in Concert 2004, så ligger selve æsken og lyden på et lavere niv. Man får ikke helt samme wowfølelser når man står med denne dvd i hånden, da det bare er en standard-æske.


    Men kan man lide Armins musik, er den stadig et kig værd. Den mangler bare lydsiden og kvantiteten for at være i top. Godt nok har den DD, men ikke af vanvittig god kvalitet.


    Noget som var et stort plus ved Tiesto's dvd var menuen. Her var pålagt DD. Lyden var klokkeren. Ja, faktisk har jeg ikke hørt noget lignende. Lyden var som musik burde lyde. Ikke engang en cd kunne hamle op med det. (Logisk nok).


    Anyhow, gruppen som lytter til dette musik herinde, er måske i den lille ende, men synes alligevel dvd'en fortjente en lille anmeldelse.

  • Er enig med dig I der mangler de helt store "WOW"-følelser, som jeg blandt andet oplever på DVDer fra fx Sensation White / Black. Men udover det synes jeg det er en fin nok skive, kan godt lide hans musik, er ikke nogen fanatisk fan af trance, men kan godt lide at høre det nogle gange, og her er AVB blandt andet en af dem jeg foretrækker at høre. Især nummeret med Nadia Ali er fedt og også "Sail".

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Er enig med dig I der mangler de helt store "WOW"-følelser, som jeg blandt andet oplever på DVDer fra fx Sensation White / Black. Men udover det synes jeg det er en fin nok skive, kan godt lide hans musik, er ikke nogen fanatisk fan af trance, men kan godt lide at høre det nogle gange, og her er AVB blandt andet en af dem jeg foretrækker at høre. Især nummeret med Nadia Ali er fedt og også "Sail".


    Hvordan er Sensation dvderne ? ... Har overvejet om de også skal på hylden..


    Who's Watching er et genialt nummer. Hele hans nye album er genialt. Det står da også i min hylde :D


    Venter på Tri-state, debut-album fra Above & Beyond. Har hørt nogle preview af det via anjunabeats.com, og det virker godt.


  • Jeg synes de er fede, dog synes jeg 2005 udgaven er mindre fed end den fra 2004. Synes der er for lidt indhold på 2005ern. Ellers er der også Trance Energy, har dog ikke set DVDerne fra dette event, og om de overhovedet sælger DVDer, tror jeg dog de gør :D Fra de stillbilledere der er af eventet må en evt DVD dog være utrolig fed.

  • Quote

    Originally posted by Marquis


    Jeg synes de er fede, dog synes jeg 2005 udgaven er mindre fed end den fra 2004. Synes der er for lidt indhold på 2005ern. Ellers er der også Trance Energy, har dog ikke set DVDerne fra dette event, og om de overhovedet sælger DVDer, tror jeg dog de gør :D Fra de stillbilledere der er af eventet må en evt DVD dog være utrolig fed.


    Fair nok :)


    Synes dog Sensation er blevet for houset til min smag. Efterhånden kun Armin der er værd at opleve, men til gengæld var han også cool at se i 2005 i Holland. Især når Jan Wayne kommer på scenen. Han owner et klaver for vildt :D


    Skulle jeg opleve et event blev det nok Armin Only, selvom Sensation alligevel er noget specielt, så er det lidt ærgeligt hvis man kun gider se Armin. Normalt spiller Marco V også, men han er en tand for ego-centreret.


  • Ja det må have været al for fedt at opleve det live! Der blev der fandme givet gas