Fight Club dvd gider ikke at spille

  • Nu er jeg så desperat efter at se fight club, men den gider ikke at spille på min PC, og forresten jeg har selvfølgelig dvd drev på min pc og jeg har prøvet med de her programmer: Windows Media player, Media player Classic, Winamp og Quicktime Player, ingen af dem funker.


    Jeg ville påskønne hjælp hurtigst muligt :)


    Ved ikke om det er det forkerte sted at poste, men nu prøvede jeg altså..

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • PowerDVD, det er os mit favorit program. Fatter heller ikke hvorfor jeg ikke har det :P Nu virker det, tak for hjælpen

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • Quote

    Originally posted by Malone
    Nu funker min lyd dog ikke :(


    Jeg er 99,9 % sikker på at det ikke er PowerDVD's skyld.
    Du må have en konflikt et eller andet sted.

  • Quote

    Originally posted by sam


    Jeg er 99,9 % sikker på at det ikke er PowerDVD's skyld.
    Du må have en konflikt et eller andet sted.


    Jamen jeg har os prøvet med andre dvder nu og det fungerer heller ikke. Jeg fatter ikke hvad der sker, jeg har prøvet at downloade avi codec op til flere gange, men den gider bare ikke..

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • Hjalp ikke!



    Hvor belastende at det ikke funker, når man vil se fight club på en dejlig søndag!!

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • Quote

    Originally posted by axasion


    Det her er sket mange gange.
    Prøv at se, om dit lydstik sidder ordenligt i, eller om muteknappen er slået til ;)


    Det skal lige siges at min lyder funker ellers, det er bare når jeg ser dvd det ikke virker..



    EDIT: Så dum er jeg heller ikke, jeg har checket stortset alt jeg ved noget om :P

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

    Rettet en gang, sidst af Malone ().

  • Power dvd skruer selv ned fra start, har du husket at skrue op inde i power dvd?


    Kan godt være jeg spørg dumt, ville bare være sikker.