Den dårligste film du har set

  • Sommetider bliver man bare skuffet.
    Før i tiden købte jeg ofte en DVD film, sådan uden videre. Det er jeg holdt op med og lejer dem nu først, inden jeg evt. køber dem.


    Jeg lejede for nyligt 2 film, som jeg personligt vil nominere til titlen som årets dårligste film.


    Det er:
    The intended
    Horror in the attic.


    Er der andre, som har set film, som er så dårlige, at man fortryder at have set dem ?

  • Open Water.


    Slutningen er mere elendig end man kan forestille sig.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Originally posted by Aagaard1000
    Open Water.


    Slutningen er mere elendig end man kan forestille sig.


    Enig. Jeg har også set den film. Langtrukket og skuffende.

  • Ser ikke så mange film jeg synes er skod. For jeg laver altid lidt research først :P Hader nemlig også at sidde i de der 2 timer og så føler man at man har spildt dem.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • hmm jeg var i biffen forrige fredag og se jarhead og det var godt nok slet ikke min kop the.


    Følte mig helt tom over at den hele tiden lader op til en god sniperkrig, og så er der ikke én eneste der bliver skudt ???? - sådan noget p** he he


    Måske skal den bare forståes som noget andet, men jeg var klar på krigsfilm, så jeg var rigtig skuffet da jeg gik derfra.

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    hmm jeg var i biffen forrige fredag og se jarhead og det var godt nok slet ikke min kop the.


    Følte mig helt tom over at den hele tiden lader op til en god sniperkrig, og så er der ikke én eneste der bliver skudt ???? - sådan noget p** he he


    Måske skal den bare forståes som noget andet, men jeg var klar på krigsfilm, så jeg var rigtig skuffet da jeg gik derfra.


    Den har fået MANGE gode anmeldelser. Tror ikke du var mentalt forberedt :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    hmm jeg var i biffen forrige fredag og se jarhead og det var godt nok slet ikke min kop the.


    Følte mig helt tom over at den hele tiden lader op til en god sniperkrig, og så er der ikke én eneste der bliver skudt ???? - sådan noget p** he he


    Måske skal den bare forståes som noget andet, men jeg var klar på krigsfilm, så jeg var rigtig skuffet da jeg gik derfra.


    Jeg synes godt nok også den lyder som en ordentlig gang crap. Jeg skal ikke betale for at se soldater ornanere :)

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    hmm jeg var i biffen forrige fredag og se jarhead og det var godt nok slet ikke min kop the.


    Følte mig helt tom over at den hele tiden lader op til en god sniperkrig, og så er der ikke én eneste der bliver skudt ???? - sådan noget p** he he


    Måske skal den bare forståes som noget andet, men jeg var klar på krigsfilm, så jeg var rigtig skuffet da jeg gik derfra.


    Forstår dig godt.. Man vil se noget krig. Men af hvad jeg har læst, handler det ikke om selve krigen, altså hvor de skyder, men hvordan de har det mentalt under den krig.


    Men ja, jeg troede sku også i starten at der ville komme de lede sniperkrige. men nej :(


    Ret mig hvis jeg tager fejl!

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AnDeN_DK
    Dark Water.. Den er satmer da kedelig.. Men tror nu den er fra 04..


    Det er nu en meget god film. Dog er The Forgotten virkelig en dårlig film. Samt Kill Bill 1 og 2.


    Men kæft hvor er alle Fredag d. 13. filmene også dårlige. Og jeg kunne blive ved og ved ;)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Serenity... blev rost til skyerne som nyskabende og flot af dem jeg snakkede med der havde set den, og lå højt rated på IMDB, men er du da så ellers gal for en gang bullshit af blanding mellem Resident Evil, The Matrix og Underworld.

  • Quote

    Originally posted by Alaza
    Serenity... blev rost til skyerne som nyskabende og flot af dem jeg snakkede med der havde set den, og lå højt rated på IMDB, men er du da så ellers gal for en gang bullshit af blanding mellem Resident Evil, The Matrix og Underworld.


    Kunne være du ville se anderledes på det, hvis du havde set Firefly.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Årets dårligste film ? ... Kan jeg ikke tage stilling til. Jeg er stadig i Januar måned, så der er laaang tid tilbage af året.


    Men vi snakker måske om andre år end 2006 ? ... for de film er jo fra 2002 ... :boxed:


    Quote

    Originally posted by Aerial
    hmm jeg var i biffen forrige fredag og se jarhead og det var godt nok slet ikke min kop the.


    Følte mig helt tom over at den hele tiden lader op til en god sniperkrig, og så er der ikke én eneste der bliver skudt ???? - sådan noget p** he he


    Måske skal den bare forståes som noget andet, men jeg var klar på krigsfilm, så jeg var rigtig skuffet da jeg gik derfra.


    Jeg syntes nu godt om den, men nu vidste jeg jo også i det mindste hvad det var for en slags film før jeg satte mig ned og så den. Man kan jo ikke bedømme en film på "coveret" ;)

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Den er godt nok fra 1999, men jeg har lige fulgt lidt med i From Dusk Till Dawn 2.
    Damn, den var godt nok ringe :))


    de var begge mega ringe. Første gang jeg så den, så jeg de første 45 minutter, hvor det var en fed action film med Geaorge Clooney, men så ligepludslig er der nogle der forvandler sig til en vampyr, og det så pisse ringt ud, så slukkede jeg altså igen, satmer skuffet.