Det her er rigtige trommeslagere.

  • Har ikk set filmen endnu.


    Men mrflashbang. At trommer "bare" er til at lave et fedt beat. Der er du helt forkert! Trommer er pulsen i et band. Hvis der er ikke var trommer ville musik overhovedet ikke være det samme!! Sådan er det. også er trommer helt klart det fedeste instrument, nu spiller jeg også selv trommer.



    Men btw. Prøv og se ham her, det er Thomas Lang i action : drum solo , with stick tricks

  • De er vel dygtige. Men synes ikke ligefrem det lyder godt. Det er jo bare en masse koordinerede, hurtige anslag. Om det ligefrem kvalificerer sig til at være 'musik' tør jeg ikke sige. Det er ikke noget jeg gad sidde og lytte til. Men det der er vel også bare underholdning/show-off.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Korrekt, det er ikke "bare" et fedt beat. Meget imponerende iøvrigt. Også ham Thomas Lang. Spiller selv lidt trommer, men det kan vist ikke sammenlignes med de satanskarle der. Hatten af for dem.
    Jeg gad nok se den sangskriver, som ku konstruere en sang ud fra de trommeanslag de fyrer af der.

  • Quote

    Originally posted by shapeshifter


    Korrekt, det er ikke "bare" et fedt beat. Meget imponerende iøvrigt. Også ham Thomas Lang. Spiller selv lidt trommer, men det kan vist ikke sammenlignes med de satanskarle der. Hatten af for dem.
    Jeg gad nok se den sangskriver, som ku konstruere en sang ud fra de trommeanslag de fyrer af der.



    Alex Webster ville helt sikkert kunne fyrre en tekst af til den rytme der . da det går meget stærkt... så noget døds metal, så er den hjemme :D ... hehe


    Fedt , trommer 4 evarh :p

  • Ahh Raller, det er MED til at give helheden, for hvis du ikke have guitaren, såå ville du være meget ude at skide :D for det er den der laver lyden der skærer igennem så at sige, hehe :D

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition