The Island

  • Nu da den er kommet ud på dvd, har jeg endelig fået taget mig sammen til at se den.


    Jeg synes det er en rigtig god og spændende action/scifi-film, masser af spænding og flotte actionscener, specielt biljagtscenerne er suveræne.
    Jeg sad ihvertfald og hoppede i stolen da toghjulene kom flyvende, damn .... :clap:


    Der er nogle huller i filmen/historien og slutningen er også lidt mangelfuld, ikke en film man skal sidde og tænke over bagefter, men ellers, 2 timers god underholdning.

  • Helt sikkert :D Jeg var inde og se den i biografen med kæresten dengang den kom. Filmen er måske ikke den film man skal tænke mest over bagefter, men alletiders underholdning.
    Effekter, stemningen og det næsten kliniske udseende gjorde den ret fed. Iøvrigt et lidt anderledes plot i filmen, men klart et kig værd :clap:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Har lige fået den selv, men har squ ikk haft tid til at se den :( Burde jeg nok gøre :)


    Jep! og hvis du er så heldig at have et godt surroundanlæg, SÅ SKRU OP! det er så fedt når de der toghjul ryger forbi! :T

  • Quote

    Originally posted by John H


    Jep! og hvis du er så heldig at have et godt surroundanlæg, SÅ SKRU OP! det er så fedt når de der toghjul ryger forbi! :T


    lyder også vold fedt med de der "speedere".. :)

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    bare synd den stjal plottet fra en eller anden ældre film ...


    Ja det er jo første gang det er gjort..................... :$ Alt skal amerikaniseres! lol

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Det er vist ikke blevet bevist, at de stjal.


    Okay, husker bare jeg læste et eller andet på filmz.dk ...


    Men stadig er det da en film jeg gerne vil se .. Den falder nok ind under den kategori jeg kalder "hjernedød action" ...

  • Jeg synes bare det er lidt mærkeligt at det er "almindelige" toghjul der blir smidt af lastbilen, når det tog de tager er et "hover-tog".


    Desuden uvurderlig reklame for MSN og PUMA (tror nok det er PUMA - måske Rebook)


    Når det så er sagt, syns jeg det er en skide go film med masser af action. Dem skal vi have nogle flere af.

  • Jeg fik ikke set den i biograffen, men den skal helt klart købes og ses. Især når I også siger, at den er god ;)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Ja, det må jeg sige.. rigtig fed film, flotte scener, og ikke mindst den flotte Scarlet Johansson! damn hun er flot!

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by tryllerylle
    Jeg synes bare det er lidt mærkeligt at det er "almindelige" toghjul der blir smidt af lastbilen, når det tog de tager er et "hover-tog".


    Desuden uvurderlig reklame for MSN og PUMA (tror nok det er PUMA - måske Rebook)


    Når det så er sagt, syns jeg det er en skide go film med masser af action. Dem skal vi have nogle flere af.


    De toghjul er nok på vej til 'skrotten' :-)


    Der er også reklame for XBOX og en hel del andre mærkevarer i filmen.

  • Quote

    Originally posted by AbeTis
    ........ og ikke mindst den flotte Scarlet Johansson! damn hun er flot!


    Helt sikkert :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Så den igår, og må sige den var kanon. Sindsyg flot film. Virkelig noget af det flotteste jeg har set længe.


    Sad sjovt nok også og undrede mig over det med de tog-hjul hehe.


    Jeg synes også godt de kunne have trukket selve overraskelsen lidt, istedet for at man fra start sidder med en følelse af at de er avlet med et formål, men hvilket? Det finder man så stille og roligt ud af de næste 20 minutter.
    Men igen, så ville det måske have gjort filmen mere langtrukken.


    Ja der var godt nok noget seriøst product placement. Måske for at få råd til alle de gejle kulisser? :P
    Anyways, så genkendte jeg ihvertfald Chrysler, Cadillac (konceptbil, Chryslers var dog 300C), MSN og XBOX.