Mangler DVD box Sets

  • jeg ved godt overskriften ikke siger så meget men håber det er godt nok :D



    jeg mangler disse..


    Simpsons.
    Futurama.
    Scrubs.



    er der nogen ved hvor man kan købe disse i box set??? helts R2.. men hvis billigt kan det gå and med R1..
    jeg vil HELST godt have futurama og simpsons i sådan nogle set hvor der flere sæsoner i en.. f.eks er futurama pakket sammen i 1 pakke da der kun er 4 sæsoner.. tak :)

  • Simpsons bliver kun udgivet sæson for sæson. Hvis du vil opnå at have en med elle sæsoner i, tror jeg du skal vente til et par år efter alle sæsoner er udkommet, og så håbe på at der kommer en samlet.


    Tror ikke du skal regne med det inden for de første 5-7 år. ;)

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    Simpsons bliver kun udgivet sæson for sæson. Hvis du vil opnå at have en med elle sæsoner i, tror jeg du skal vente til et par år efter alle sæsoner er udkommet, og så håbe på at der kommer en samlet.


    Tror ikke du skal regne med det inden for de første 5-7 år. ;)


    hehe nej desværre.. der er jo i gang med 16.. så hvorfor ikke bare sælge de 10 sæsoner først?? :D hehe jeg ved godt der kun er sæson 7 ude på dvd.. men altså :D nedern jeg skal have så mange ituier.. ja simpsons bliver jo ved til 2008 siger de. og godt :D

  • Futurama udkommer igen i morgen. Sæson-vis. 179,- pr. sæson.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Futurama udkommer igen i morgen. Sæson-vis. 179,- pr. sæson.


    det er det :D dem kan jeg så sagtens finde til 125 per stk.. men jeg ville have et box set med alle 4 sæsonger i... :(