Ocean's thirteen

  • Har ikke set twelve. Gad ikke..


    Såeh...kommer nok ikke til at se thirteen lige til at starte med heller :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Nu må de fanme stoppe!


    Hvad F*nden finder de på denne gang!?


    1eren var Kanon - en af min yndlingsfilm


    2eren var skuffende og røvdårlig!

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

    Rettet en gang, sidst af Isse ().

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Hehe jeg har kun set "12'eren". Tror jeg. Er jeg den eneste edr har gjort sådan?
    Ikke noget særligt imo. Men kan da godt være man skulle se den anden så.


    Du bør få set 11eren ... ja det burde næsten have været et nytårsforsæt ..

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Du bør få set 11eren ... ja det burde næsten have været et nytårsforsæt ..


    Mit er at jeg ikke vil ændre mig. Et meget svært et at have flere med :)

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Hehe jeg har kun set "12'eren". Tror jeg. Er jeg den eneste edr har gjort sådan?
    Ikke noget særligt imo. Men kan da godt være man skulle se den anden så.


    Katastrofe ! ... Svarer til at se Hulk og tro at han er Skipper Skræk fordi han er grøn ... :))


    Ej pjat ... 1´eren ... ( 11´eren :$ ) er den bedste ... Men syntes nu begge er underholdende. 2´eren .... 12´eren ... ( :)) ) er dog mere vand på samme thepose ... oh well ... Tynd, men stadig bedre end vand ... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Katastrofe ! ... Svarer til at se Hulk og tro at han er Skipper Skræk fordi han er grøn ... :))


    Ej pjat ... 1´eren ... ( 11´eren :$ ) er den bedste ... Men syntes nu begge er underholdende. 2´eren .... 12´eren ... ( :)) ) er dog mere vand på samme thepose ... oh well ... Tynd, men stadig bedre end vand ... :))


    Okay den kommentar var jeg bare flad af grin over ... :9xo

  • Hvis I synes Oceans 11 var god og er rigtige film nørder, så prøv den originale udgave med skuespillere som Frank Sinatra, Dean Martin, Sammy Davis Jr., Peter Lawford m.fl. Filmen er fra 1960 (så vidt jeg husker) og er rigtig god. :9xo

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

  • Ocean's twelve er spild af 40.- og 2 timer af ens liv, man kan da kun håbe på thirteen bliver bedre. 8)

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

  • Quote

    Originally posted by Razorblade
    Ocean's twelve er spild af 40.- og 2 timer af ens liv, man kan da kun håbe på thirteen bliver bedre. 8)


    Wow, kun 40 kr... For os her i byen koster det min. 65 kr.

  • 1'eren var kanon, mega genial og andre gode ord og 2'eren virker bare som et forsøg på at putte en masse stjerner ind i den samme film, den er dog okay som underholdning. :)