Lovgivning omkring musik og original køb af mp3 musik filer

  • Ja jeg har efterhånden sprugt temlig mange om det her emne og har aldrig fået et reelt svar og apg gider ik svare mig på mine mails :crazyeyes:


    Spørgsmålet er nemlig, nu når jeg køber originale mp3er på nettet må jeg så brænde dem ud på cd? så vidt jeg kan læse mig frem må man ik? men det kan da ikke passe?

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

  • Kopiere værker til personlig brug hentet på nettet, når værket er lagt ud med ophavsmandens samtykke


    ^er lovligt men hvad så hvis det ikke er til personlig brug da jeg spiller som dj ude i byen så må jeg altså ikke spille de cder jeg køber på nettet og brænder ud? :crazyeyes:

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

  • Quote

    Originally posted by Jaiz
    Kopiere værker til personlig brug hentet på nettet, når værket er lagt ud med ophavsmandens samtykke


    ^er lovligt men hvad så hvis det ikke er til personlig brug da jeg spiller som dj ude i byen så må jeg altså ikke spille de cder jeg køber på nettet og brænder ud? :crazyeyes:


    Så længe der bliver betalt KODA afgift, kan jeg ikke se problemet .. Det skulle jo gerne fungere nøjagtig som med købte cd'er i fysiske butikker ..