Kashmir koncert d. 20. november på Magasinet i Odense

  • Jeg er kæmpe Kashmir fan. Har på trods af dette dog aldrig oplevet Kashmir live.


    Det skete dog i går, og jeg må sige, at det var en fantastisk oplevelse. Nu har jeg lyttet til Kashmirs musik i mange år og kan blive hele løftet væk af musikken og tekst-stykkerne. At se dem live i går, og høre dem spille alle de gode numre var hele utroligt. stod nærmest som i trance :)


    Det var kanon fedt, og der var fandme knald på, særligt da deres nyeste album, No Balance Palace lægger op til fart og omdrejninger :)


    Det var også vildt at se dem IRL. Suk...kanon oplevelse.


    Nogen andre Kashmir fans eller Odenseanere der var inde og se dem i weekenden? Eller som kan følge mig i mit lille "trip" fra i går? :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Butcher_hik
    Hehe godt du fik det prøvet så ;)
    Men jeg kan udemærket følge dig. Jeg har også oplevet kashmir live...det var ved Skive Beachparty sidste år....kanon stemning :clap:


    Er nok lige ved at sige at det er den ringeste af de 3 gange jeg har set dem.. Men det er fedt ja.