Harry Potter and the Goblet of Fire

  • Er lige kommet tilbage fra biografen efter og have set den nye Harry Potter film.


    Helt klart den fedeste film i Harry Potter serien, dog selvom mange ting fra bogen ikke er med. Effekterne er rigtig gode, og skuespillet i filmen er smukt. Helt klart guf for en vær Harry Potter fan om du er barn eller voksen.


    Filmen er ret dyster i forhold til de andre, og derfor også lidt uegnet for børn ville jeg mene, mange chok effekter (hende der sad ved siden af mig hoppede op til flere gange :)) )


    Helt klart en must own på dvd - 5/6 her fra..


    Hva synes i?

  • Glæder mig max til at komme ind og se den. Har set alle de andre har dem på dvd og er lige ved at læse bøgerne engang mere på engelsk selvfølgelig. Virkelig godt skrevet og en hyggelig og spændende serie.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg hader Harry Potter. Den fede lille unge med runde briller. Gys..
    Forstår ikke rigtig fascinationen omkring Harry Potter. Det er da bare en børnehistorie - og ikke engang en særlig god en.


    Men okay, smag og behag.

  • Tja værd sin smag :)


    Vil ikke kunne kalde det en børne historie det er god underholdning for mange aldere.


    Brille ja men fed ?? hvor for du den fra ??


    Tror det er meget forskelligt kender også nogen som ikke gider se det de ser heller ikke LOTR som jeg jo også syntes er kanon. Værd sin smag det er os da heldigvis frit for.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Jeg hader Harry Potter. Den fede lille unge med runde briller. Gys..
    Forstår ikke rigtig fascinationen omkring Harry Potter. Det er da bare en børnehistorie - og ikke engang en særlig god en.


    Men okay, smag og behag.


    Pft.
    Jeg har faktisk læst alle harry potter bøgerne og syntes de var ret gode. Eller de 2 sidste blev bare dårligere og dårligere (nu tæller jeg godt nok ikke den helt nye med). Men det er måske også mere fordi jeg er for dum til at læse andet end børnebøger.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Men det er måske også mere fordi jeg er for dum til at læse andet end børnebøger.


    Jamen jeg er helt enig med dig. Prøv nogle af dem man kan male i, de er sjove.


  • Alle børn er fede, sådan er det bare. Ham især.
    Jeg kan nu godt lide LOTR. Det er nok fordi at det hele ikke foregår på en troldmands skole, fyldt med små møgunger der kan trylle og dårlige jokes.


    Jamen du har helt ret. Jeg har også kun set den første, og er heldigvis ikke blevet tvunget til at se resten. Så ja, tak skæbne for fri vilje.

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Alle børn er fede, sådan er det bare. Ham især.
    Jeg kan nu godt lide LOTR. Det er nok fordi at det hele ikke foregår på en troldmands skole, fyldt med små møgunger der kan trylle og dårlige jokes.


    Jamen du har helt ret. Jeg har også kun set den første, og er heldigvis ikke blevet tvunget til at se resten. Så ja, tak skæbne for fri vilje.


    Ja et eller andet sted så giver det jo sig selv du ikke gider se dem. Der er jo ikke lavet nogen "Harry Potter and the gigantic cake" endnu.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Ja et eller andet sted så giver det jo sig selv du ikke gider se dem. Der er jo ikke lavet nogen "Harry Potter and the gigantic cake" endnu.


    Det var dråben. Nu render jeg ned og køber 4L is og ser Oprah resten af dagen.

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Det var dråben. Nu render jeg ned og køber 4L is og ser Oprah resten af dagen.


    Haha, god fornøjelse :)
    Personlig er jeg vild med Harry Potter, både film og bøger

  • Quote

    Originally posted by Butcher_hik
    Skal ind og se den i aften, har de bedste pladser i BioCity Herning :D


    dvs, midt for på række 8 i sal 1 ? :))


    On topic: Har aldrig brudt mig specielt meget om den lille knægt der. Måske også fordi jeg så den første film, som var røv kedelig, og åbenbart totalt pædagogisk overfor bogen ...


    Den nye (4eren må det være) ser ret flot ud .. Men kommer ikke i biffen og ser den ...


    Edit:
    Er alligevel inkaneret ringenes herre fan, så derfor hælder jeg ikke så meget til potter knægten ...

  • Imorgen skal jeg ind og se den. Hold kæft hvor jeg glæder mig, den ser sgu ud til at være genial. Traileren er røv FED!!!

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.


  • mig og 2 venner sad og snakkede om inden vi tog i bio, at folk der kun ser den første og siger "fuck en gang lorte børnefilm" er efter min opfattelse lidt langt ude, fordi de andre er (specielt den her) er der ik meget børnefilm over.. folk dør, den er mega skummel, og mega mange chok, som jeg skrev..