Vild med Dans

  • Hey


    Finalen i: Vild Med Dans kommer i morgen


    Slaget står mellem:


    Eskild Ebbesen + Marianne Eihilt
    VS
    David Owe + Vickie Jo Ringgaard


    Tror selv på Eskild Ebbesen og Vickie Jo vinder da jeg synes Eskild har mest styr på fødderne og triene :9xo


    Hvem tror i der vinder?


    Begrund venligst jeres svar


    EDIT: ændrede lige dansepartner :crazyeyes:

  • Vild med dans skulle da tage en helt ny og uventet drejning hvis det er Eskild Ebbesen og Vicki Jo der skulle vinde, da det ikke er dem der er sammen som par....Det er omvendt! :D


    Men JO, jeg tror det er Eskild Ebbesen og Marianne Eihilt....Så meget har jeg da fuldt med i det, at jeg synes at kunne vurdere at det er dem der vinder!

  • Tror dem TV2 vil have skal vinder for det er da så meget snyd det program man tror det er løvn :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Hehe som jeg skrev inden tråden forsvandt, så tror jeg altså at du er lidt stiv eller bare ikke har fulgt med :)


    For det er:


    David Owe og Vickie Jo Ringgaard


    VS.


    Eskild Ebbesen og Marianne Eihilt


    Men jeg tror, at David Owe og Vickie Jo Ringgaard vinder. Synes sgu de gør det godt, og så er hun jo også lidt lækker :roller:


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

    Rettet en gang, sidst af Don_Jabbe ().

  • Ser det ikke. Men Vickie Jo er frææææk!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Ser det ikke. Men Vickie Jo er frææææk!


    Ja er du SINDSSYG. De fleste er frække derfra, det er den eneste grund til jeg har set det et par gange.

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Ser det ikke. Men Vickie Jo er frææææk!

    Se hende IRL. Min søster får privat danse træning hos hende. Mig, min søster og den gamle spiste med hende i Kbh. Hun er satme hot :D


    Håbede self på det blev David/Vicki. Pga jeg/vi kender Vicki self :)

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

    Rettet en gang, sidst af Cobber ().

  • Quote

    Originally posted by Alex

    Se hende IRL. Min søster får privat danse træning hos hende. Mig, min søster og den gamle spiste med hende i Kbh. Hun er satme hot :D


    Håbede self på det blev David/Vicki. Pga jeg/vi kender Vicki self :)


    FUCK HVOR ER DU HELDIG!!!! 8o


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe


    FUCK HVOR ER DU HELDIG!!!! 8o

    Hehe, vi snakkede faktisk om om man kunne lave en dans til D-A-D - Sleeping My Day Away, jeg insisterede så hun snakkede vidst noget om en quick step, der var jeg dog lost :D

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition