MTV Europe Music Awards 2006 til København ..

  • Så blev det også officielt .. MTV Europe Music Awards 2006 vil indtage København i november næste år ..


    Synes et eller andet sted det er ret fedt, men er nok glad for jeg ik bor tæt på .. Så slipper man vel for det meste af alt ræset .. :crazyeyes:


  • Det lyder da kanon godt, at vi (DK) også "kommer på landkortet" på den måde. :9xo
    Dansk musik har efterhånden også fået sat sig igennem internationalt - så helt fint, at vi også får sådan et stort show her til landet. 8)

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Det lyder da kanon godt, at vi (DK) også "kommer på landkortet" på den måde. :9xo
    Dansk musik har efterhånden også fået sat sig igennem internationalt - så helt fint, at vi også får sådan et stort show her til landet. 8)


    Helt enig!


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Tror ikke det bliver så vildt igen at få billet der er normalt mange og max en pr. person til de shows og de er normalt heller ikke ret dyre.


    Jeg gad sgu godt jeg boede tæt på så var jeg fri for at rejse der over i et stykke tid hvilket jeg helt sikkert skal.


    Temmelig sikker på det bliver hårdt arbejde at gøre klar derover :) men glæder mig sgu allerede :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Nice nok :)


    Men godt jeg ikke bor i KBH så.. Der vil da være MONSTER meget trafik ugen op til showet?

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Tror ikke det bliver så vildt igen at få billet der er normalt mange og max en pr. person til de shows og de er normalt heller ikke ret dyre.


    Jeg gad sgu godt jeg boede tæt på så var jeg fri for at rejse der over i et stykke tid hvilket jeg helt sikkert skal.


    Temmelig sikker på det bliver hårdt arbejde at gøre klar derover :) men glæder mig sgu allerede :)


    Hvis du læser hvad der er postet vil du se at der bliver mellem 5-10.000 tilskuere. Mange vil blive givet til sponsorer og journalister.
    Altså tror jeg godt du kan regne med det er nærmest umuligt at få.

  • Jaja ved det godt men de skal finde et sted hvor der er plads til mindst det antal... de er normalt ikke blege for at tænke stort.


    Der har været snak om det i lang tid og på et tidspunkt var der en plan oppe og vende med at overdække rådhudspladsen og lave showet der. Det blev dog vist droppet igen.


    Men lad os nu se vil tiden jo vise :) Jeg ved bare en ting I am there :) Sikkert som arbejdende person :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Jaja ved det godt men de skal finde et sted hvor der er plads til mindst det antal... de er normalt ikke blege for at tænke stort.


    Der har været snak om det i lang tid og på et tidspunkt var der en plan oppe og vende med at overdække rådhudspladsen og lave showet der. Det blev dog vist droppet igen.


    Men lad os nu se vil tiden jo vise :) Jeg ved bare en ting I am there :) Sikkert som arbejdende person :)


    Nej der skal ikke være plads til mindst det, der skal være plads til det. Det er ihvertfald hvad han siger.
    Og nu er MTV showet som sådan jo meget et TV-show, hvor det nok egner sig lidt bedre at have de der ca. 10.000 tilskuere at holde styr på. Det er TVseerne de er der for, dem er der så 1.000.000.000 af ;)


    Men lad os se, tror umiddelbart forum eller store vega ville være passende af størrelse. Nu kender jeg så ikke lige så meget til infrastrukturen omkring de steder...

  • Det bliver i forum eller parken alt efter hvad de vælger... vil tro det bliver forum der er gode tv muligheder.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Jaja ved det godt men de skal finde et sted hvor der er plads til mindst det antal... de er normalt ikke blege for at tænke stort.


    Der har været snak om det i lang tid og på et tidspunkt var der en plan oppe og vende med at overdække rådhudspladsen og lave showet der. Det blev dog vist droppet igen.


    Men lad os nu se vil tiden jo vise :) Jeg ved bare en ting I am there :) Sikkert som arbejdende person :)


    Godt de droppede det! Ska da ikk ha rådhuspladsen trashet


    Tror også det blir i Forum


    Quote

    Originally posted by købkøb
    Måske robbie williams til juli 2006?


    Jeg har adgang til 2 styks, men det blir nok ikk til noget :)


  • Rådhuspladsen trashet?


    Plejer du da at rydde op? Der er alligevel 2000 gange så mange mennesker dernede til hverdag...


    Men tror også det blir forum eller parken...


    Og karga: Kan man så ikke købe de 2 billetter gennem dig?


    Har hørt at der skulle være ret udsolgt til begge koncerter

  • Quote

    Originally posted by Butcher_hik


    Hvis du læser hvad der er postet vil du se at der bliver mellem 5-10.000 tilskuere. Mange vil blive givet til sponsorer og journalister.
    Altså tror jeg godt du kan regne med det er nærmest umuligt at få.


    Spøjst at de går efter så lille et antal publikum :(


    Er der ikke plads til en 20.000 i parken? på sidde pladserne?