• Nu da søgefunktionen ikke finder nogen tråd omkring denne kommende film, satser jeg på der heller ingen tråd heromkring har været :)


    Sad og stenede den nyeste trailer her for kort tid siden ...


    Glæder mig nu til at se den film ... Er ret imponeret over de detaljer der er ved "the big gorilla" ...

  • Jeg glæder mig ny også til at se den. Jeg tror den går hen og bliver et hit.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • altså historien kender de fleste .. Måske ikke lige den originale fra 30erne, som den heldigvis bygger på ...


    Men er da spændt på at se effekterne til fulde, og om skuespillerne kan levere en god præstation .. Især Jack Black, det er en mere seriøs rolle han i denne film har, så det må man jo se !

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Jeg tror den bliver kanon. Skal have den set hurtigst muligt.


    14 december ;)


    Edit:
    Elsker iøvrigt de nye muligheder der er med trailers i HD kvalitet ...

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    14 december ;)


    Edit:
    Elsker iøvrigt de nye muligheder der er med trailers i HD kvalitet ...


    Ja det så jeg. En onsdag. Ved du om de kører natpremiere i Herning?

  • Quote

    Originally posted by SlackeR


    Ja det så jeg. En onsdag. Ved du om de kører natpremiere i Herning?


    Ingen anelse .. tror jeg ikke vi skal regne med ... var ellers klar :)

  • Ser mega fed ud !!


    Men men men.. Min engelsk lærer siger at den kommer til at tage 3½ time :boxed:


    Satmer lang tid at sidde i en bif, men alligevel, hvis den er spændende hele tiden, og der sker noget hele tiden, så er det ikke så lang tid igen.

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis
    Ser mega fed ud !!


    Men men men.. Min engelsk lærer siger at den kommer til at tage 3½ time :boxed:


    Satmer lang tid at sidde i en bif, men alligevel, hvis den er spændende hele tiden, og der sker noget hele tiden, så er det ikke så lang tid igen.


    Ved ikke helt om det blev vedtaget eller ej, men Jackson ville vidst gøre den så lang ja ...


    Meen, der er da pause inde i filmen så :)


    Og Ringenes Herre 3, tog da også 3 timer og 21 minutter i biffen .. Alle de minutter værd ...


  • Jaja, men der vidste man jo næsten hvad man gik ind til, hvis man havde set de 2 andre.. det gør man jo ikke med king kong :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis


    Jaja, men der vidste man jo næsten hvad man gik ind til, hvis man havde set de 2 andre.. det gør man jo ikke med king kong :)


    Ahh, man kender dog historien til king kong :)


    Men rigtigt nok ... men PJ skal nok levere en fin præstation ... Dog skal man jo heller ikke håbe alt for meget, da det i mine øjne bliver svært at leve op til det han leverede med Ringenes herre ..

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Ahh, man kender dog historien til king kong :)


    Men rigtigt nok ... men PJ skal nok levere en fin præstation ... Dog skal man jo heller ikke håbe alt for meget, da det i mine øjne bliver svært at leve op til det han leverede med Ringenes herre ..


    Hehe ja, men lad os håbe på det bedste :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by Butcher_hik
    Glæder mig også, skal også se den i Herning så hurtigt som muligt :9xo


    Hva pokker, en mere fra egnen ...


    Jo lige før man skulle arrangere noget :)