God jule musik?

  • Heey, tror sku os jeg er ved at komme i julehumør, for har sku fået lyst til at høre jule musik :P


    Såå hvilke numre/albums syns i er fede= ? Kom glad ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Mc Ejner - Det jul, det cool


    Eller hvad han nu hedder..

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by Shak
    Wham - Last christmas :))


    Den springer jeg osse lige på, den sang er vist obligatorisk at høre et par gange hver jul, hvad enten det er frivilligt eller ej :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel


    Den springer jeg osse lige på, den sang er vist obligatorisk at høre et par gange hver jul, hvad enten det er frivilligt eller ej :))


    Hehe nemlig

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • uha uha,.. der er jo mange


    Band Aid - Do they know its christmas
    Chris Rea - Driving home for christmas
    kylie minoque - Santa baby (evt i den video fra top pops)


    og
    mel og kim - rocking around the christmas tree

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB


  • Præcis den med Mel og Kim jeg tænkte på ...

  • Jeg stemmer for Blade - Blood Rave ... Altid en god melodi til at hoppe rundt om et træ ... :))


    Idioti er når man laver det samme gang efter gang, men forventer et andet resultat ... En traditionel jul er triviel ... big surprise ... :))


    Forstår ikke hvordan folk kan gøre det samme år efter år. Jeg ville dø langsomt hvis jeg skulle det.


    Ud over det, så er det spøjst at en masse folk holder jul hvis de ikke er kristne ... Så skulle det da lige være for børnenes skyld ... men stadig underligt hvis man ikke opdrager dem i den kristne tro ... som man vel ikke gør hvis man ikke selv er aktiv kristen ... Det er bare en label de får når de bliver dyppet i kirken ... hmm


    Personligt sidder jeg hellere på en pyramide i egypten eller tager ud og oplever noget nyt frem for at sidde og gentage det samme år efter år når man alligevel måske ikke specielt er den helt store fan er af julemad.


  • Narj, men det har med at bringe familien sammen ...


    Er squ også ligeglad med alt julefisen, men hyggen og maden det er grunden for jeg er der :razz:

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Narj, men det har med at bringe familien sammen ...


    Man har da en pænt fucked up familie hvis det kræver en "højtid" før man kan samles og hygge ... :boxed: ... men sådan er det jo gerne nu om dage i visse familier ...

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Man har da en pænt fucked up familie hvis det kræver en "højtid" før man kan samles og hygge ... :boxed: ... men sådan er det jo gerne nu om dage i visse familier ...


    Hvorfor skulle man have det ? ... det er en tradition ...